Strojírenství

17. května 2017 13:36

Zvenku štíhlá teplem smrštitelná kontura, uvnitř chytrá hydraulická upínací technika

Hydraulický upínač TENDO Slim 4ax firmy SCHUNK je úspěšnou kombinací kompletní vnější geometrie tepelných upínačů podle DIN 69882-8 a přesvědčivých vlastností hydraulické upínací techniky firmy SCHUNK.

Štíhlé hydraulické upínače TENDO Slim 4ax přesvědčují při axiálním obrábění vysokou přesností a vynikajícím tlumením vibrací. V automobilovém průmyslu mohou 1:1 nahradit tepelné upínače bez výdajů na programování.

Byl navržený především pro axiální operace a ukazuje své silné stránky při vrtání, zahlubování, vystružování, tření a závitování v těžko přístupných místech na 5osých centrech, při výrobě prototypů, zápustek a forem. Testy dokazují, že upínače se svými vibrace tlumicími vlastnostmi hydraulické upínací techniky výrazně zlepšují procesy při vrtání.

Inzerce

Jako všechny hydraulické upínače TENDO přesvědčuje i TENDO Slim 4ax dlouhodobě nízkou obvodovou házivostí, perfektním tlumením vibrací a bleskovou výměnou nástroje pomocí šestistranného klíče.

TENDO Slim 4ax se používá bez přídavných a občas drahých periferních zařízení. Upínač je odolný vůči nečistotám a vysloveně bezúdržbový. Na rozdíl od tepelného upínače disponuje dlouhodobou přesnou obvodovou házivostí < 0,003 mm při upínací délce 2,5 x D a stupněm vyvážení G 2,5 při 25 000 min-1.

SCHUNK Intec s. r. o.
Tuřanka 115, 627 00 Brno-Slatina
tel.: +420-513 036 213
fax: +420-513 036 219
info@cz.schunk.com
cz.schunk.com

Mohlo by se Vám líbit

Robotizace se vyplácí. OSTROJ rozšiřuje kovárenskou výrobu

Česká strojírenská společnost OSTROJ rozšiřuje produkci zápustkových výkovků pro automobilový koncern Volkswagen. Díky investici do moderní robotické kovací linky se opavské společnosti podařilo významně zvýšit […]

Inovativní podlahové desky con-pearl®: Nová éra užitkových vozidel

Je čas na něco nového! Alternativou dřevěných podlah a obložení stěn užitkových vozidel a dodávek jsou nově polypropylenové voštinové desky con-pearl®. Jsou o cca 50 […]

Tatra Trucks má nejmladšího ředitele výzkumu a vývoje ve své historii

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub Pončík, který spojil svou profesní dráhu s nejstarší českou automobilkou již […]