Strojírenství

10. března 2017 16:11

Startupy v centru pozornosti na veletrhu EMO v Hannoveru 2017

Poprvé bude na předním světovém veletrhu pro sektor obrábění kovů EMO Hannover 2017, který se uskuteční od 18. do 23. září 2017, k dispozici speciální stánek s tematickým zaměřením „Startupy pro inteligentní výrobu“.

„Naším cílem je nabídnout nadějným začínajícím společnostem něco nového z hlediska výrobní technologie, jakousi platformu pro marketing jejich inovací,“ říká Dr. Wilfried Schäfer, výkonný ředitel VDW (Německého svazu výrobců obráběcích strojů), který je organizátorem veletrhu EMO.

„Speciální stánek s tematickým zaměřením ‚Startupy pro inteligentní výrobu‘ nabídne nápadnou vitrínu novým firmám, které si přejí zviditelnit svůj profil v inovačním podnikovém prostředí a proniknout na mezinárodní trh“, vysvětluje Dr. Wilfried Schäfer z VDW. Tento stánek vychází z motta veletrhu EMO ,Propojování systémů pro inteligentní výrobu‘ a zároveň živě demonstruje příležitosti, které otevírají nový vývoj v oblasti výrobní technologie, a způsob, jak vznikají nové nápady a podnikatelské modely. Je zaměřen na nové firmy z oblasti globální výrobní technologie. Při jejich nabízení spolupracuje VDW s mezinárodními obchodními sdruženími a partnery v oblasti výzkumu.

BMWi podporuje marketing a vývoz produktů z Německa

Uvnitř tohoto speciálního stánku je vyhrazen prostor pro projekt ‚Inovace vytvořené v Německu‘, který je zaměřen na německé společnosti a sponzorován Německým spolkovým ministerstvem hospodářství a energetiky (BMWi). V tomto případě je sponzorství podmíněno registrací společnosti v samotném Německu, vývojem nebo zlepšením nějakého produktu, procesu nebo služby, celkovou roční rozvahou do 10 milionů EUR, počtem zaměstnanců nejvýše 50 osob a působením na trhu po dobu kratší než 10 let. Pokud jsou tyto předpoklady splněny, bude uhrazeno 60 % nákladů na účast na veletrhu, do maximální výše 7 500 € na jednoho vystavovatele.

„Tato činnost má rovněž synergický účinek na zavedené výrobce strojních zařízení, kteří – pokud jde o ně, pozorně vyhlížejí nové partnery s čerstvými nápady, aby pokročili vpřed ve své vlastní výzkumné a vývojové práci,“ podotýká Dr. Schäfer. A dále pokračuje: „Samozřejmě, že EMO v Hannoveru představuje skvělou platformu pro navazování kontaktů a získávání nových mezinárodních zákazníků. Navíc tento cíl podporuje i platforma EMO určená k vyhledávání vhodných partnerů pro jednání B2B. V předstihu blížícího se veletrhu je již k dispozici online platforma, která zprostředkovává vhodné kontakty pro definované projekty.“

www.emo-hannover.de

 

Mohlo by se Vám líbit

Před 55 lety začala výroba modelu Škoda 1203, doprovázela občany Československa celý život

V listopadu 1968 se lehký užitkový automobil Škoda 1203 dostal do výroby a k prvním zákazníkům Škoda 1203 se v Československu stala nedílnou součástí životů […]

CzechInvest spouští třetí výzvu projektu Technologická inkubace. 124 miliony podpoří startupy z nových oblastí inovací

Agentura CzechInvest spouští další letošní výzvu projektu Technologická inkubace. Příjem žádostí v pořadí už třetí výzvy začne 17. listopadu a potrvá do 18. prosince 2023. Předpokládaná […]

Pozoruhodný produkt pro rok 2024: ANeT-WebTime překonal hranice docházkových systémů

Redakce odborného portálu BusinessIT.cz každoročně vybírá ta nejlepší IT řešení k zařazení do přehledu Pozoruhodných produktů pro následující rok. V letošním roce do této galerie slávy […]