20. září 2016 13:41
Investice v Nitře za 100 mil. eur
Firma Gestamp Nitra, s. r. o. – slovenská pobočka nadnárodního výrobce kovových komponentů pro automobilový průmysl – plánuje v Nitře v průmyslovém parku Sever proinvestovat 100 mil. eur a postavit zde nový výrobní závod zaměřený na subdodávky pro Jaguar Land Rover.
Celkem má být vytvořeno 400 nových pracovních míst. V novém závodě budou čtyři lisovací linky pro výrobu karosářských komponentů, přičemž každá linka bude představovat samostatný výrobní systém. Ocelové a hliníkové polotovary budou zpracovávány v automatickém nebo poloautomatickém režimu metodou lisování za studena. Celková kapacita výrobků má představovat 50 tisíc tun ročně. Se stavbou závodu se začne letos, výroba v něm má být zahájena v roce 2018.
Společnost Gestamp byla založena v roce 1997 jako nadnárodní skupina s celosvětovou působností. Působí ve více než dvaceti zemích, kde ve stovce výrobních závodů zaměstnává přes 32 000 zaměstnanců. Nabízí širokou škálu inovativního zpracování kovů (v rámci skupiny funguje 12 vývojových center), zejména v oblasti tváření plechů a profilů, svařování, obrábění, montáže celků, laserového vypalování se zaměřením pro automobilový průmysl. V České republice zaměstnává od roku 2012 celkem 150 pracovníků v průmyslové zóně v Žatci, kde lisuje plechy do aut.
Redakčně zpracováno z www.gestamp.com
Mohlo by se Vám líbit
MSV 2025: Letos společně s veletrhem Transport a Logistika
- Strojírenství
-
18. září 2025
Od 7. do 10. října 2025 se Brno promění v centrum průmyslového dění. Letos se Mezinárodní strojírenský veletrh koná také společně s veletrhem Transport a Logistika, […]
TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli!
- Automatizace + Robotizace
-
17. září 2025
Dnes jsme s jobindustry a oneindustry vyrazili mezi odborníky z oblasti robotiky a automatizace na TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli. Více jak 20 robotů v akci! Přes 600 návštěvníků! […]
HENNLICH vyvinul systém pro dávkování tuku do ložiskových skříní železničních dvojkolí
- Automotive
-
16. září 2025
Některé výrobny a opravny železničních vagónů nebo železničních dvojkolí stále sází na ruční dávkování tuku do ložiskových skříní dvojkolí. Tento postup je však nepřesný, časově […]