Práce

17. dubna 2025 12:02

Milan Rajtár je novým šéfem největšího českého výrobního závodu Innomotics v Mohelnici

  • Společnost Innomotics vyvíjí a vyrábí ucelené portfolio nízkonapěťových a vysokonapěťových motorů, generátorů, převodových motorů, měničů pro střední napětí a vřeten. V České republice má téměř 4000 zaměstnanců, zastoupení v 6 českých městech a výrobní závody v Mohelnici, Frenštátě pod Radhoštěm a v Drásově.
  • Výrobní závod v Mohelnici, který je největším evropským výrobcem nízkonapěťových asynchronních elektromotorů a svou plochou 30 hektarů také největším výrobním areálem Innomotics, vede od 1. března Milan Rajtár.

Největší český výrobní závod Innomotics v Mohelnici má nové vedení. Od 1. března se jeho šéfem stal Milan Rajtár, který dosud působil na pozici ekonomického ředitele a ve své nové roli nahradil Pavla Janků. V nové roli ředitele závodu bude Milan Rajtár podřízen generálnímu řediteli Innomotics ČR Romanu Valnému.

Milan Rajtár má 14 let zkušeností z oblasti nízkonapěťových motorů – na controlling mohelnického závodu nastoupil již v roce 2004, krátce působil i v německém Bad Neustadt, a kromě controllingu v mohelnickém závodě vedl i montáž a logistiku. Po odchodu ze závodu a 8 letech na vedoucích pozicích v automotive se do mohelnického závodu znovu vrátil v roce 2020, tentokrát na pozici ekonomického ředitele, a po pěti letech na této pozici se k 1. březnu stal ředitelem mohelnického závodu, který je největším evropským výrobcem nízkonapěťových asynchronních elektromotorů a svou plochou 30 hektarů je také největším výrobním areálem Innomotics.

„Vést největší český výrobní závod Innomotics je pro mě obrovská výzva, obzvlášť v tomto klíčovém období, kdy jsme pod novým vlastníkem nastartovali cestu ke strategicky dlouhodobému růstu. Jsem ale rád, že máme u nás v mohelnickém závodě skvělý tým odborníků, na které se mohu spolehnout, a věřím, že společně dokážeme mohelnický Innomotics posunout v mnoha ohledech na špičkovou úroveň,“ uvádí Milan Rajtár

Pro více informací:

www.innomotics.cz
Sledujte nás na LinkedIn: www.linkedin.com/company/innomotics

 


Společnost Innomotics GmbH je globální lídr v oblasti výroby elektromotorů a velkých pohonů, který spojuje hluboké technické znalosti a špičkové inovace v oblasti elektrotechnických řešení napříč světem a různými průmyslovými odvětvími. S více než 150 lety zkušeností ve vývoji elektromotorů se společnost stala základem spolehlivého pohybu pro průmyslová odvětví a synonymem pro infrastrukturu po celém světě. Společnost Innomotics udává směr v oblasti průmyslové efektivity, elektrifikace, udržitelnosti a digitalizace. Má sídlo v Norimberku (Německo) a globálně zaměstnává kolem 15.000 lidí. Její roční obrat přesahuje 3 miliardy eur. Se 17 výrobními závody a rozsáhlou prodejní a servisní sítí ve 49 zemích světa má společnost Innomotics vyvážené postavení na rostoucím trhu. Více informací na www.innomotics.com.

Innomotics v České republice patří ve svém oboru mezi významné české průmyslové společnosti.  Společnost navazuje na 120letou tradicí a s téměř 4 tisíci zaměstnanci se řadí mezi významné české zaměstnavatele. Má široké výrobní portfolio od nízkonapěťových po vysokonapěťové elektromotory, motory s osovou výškou 63 až 900 mm, motory s převodovkou a generátory. Nabízí však i vývoj a inovativní řešení na míru zákazníkovi, včetně nabídky ekologicky úsporných motorů s vysokou účinností. Výrobní závody Innomotics se řadí mezi české provozy s nejvyšší mírou automatizace a digitalizace. Více informací na www.innomotics.cz.

 

Mohlo by se Vám líbit

MSV 2025: Letos společně s veletrhem Transport a Logistika

Od 7. do 10. října 2025 se Brno promění v centrum průmyslového dění. Letos se Mezinárodní strojírenský veletrh  koná také společně s veletrhem Transport a Logistika, […]

TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli!

Dnes jsme s jobindustry a oneindustry vyrazili mezi odborníky z oblasti robotiky a automatizace na TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli. Více jak 20 robotů v akci! Přes 600 návštěvníků! […]

HENNLICH vyvinul systém pro dávkování tuku do ložiskových skříní železničních dvojkolí

Některé výrobny a opravny železničních vagónů nebo železničních dvojkolí stále sází na ruční dávkování tuku do ložiskových skříní dvojkolí. Tento postup je však nepřesný, časově […]