17. května 2019 08:05
Dodavatel automobilového průmyslu Teknia zjednodušuje díky zákaznickému portálu ENGEL nákup náhradních dílů
Tisícinásobné použití systému e-connect

foto: ENGEL
ENGEL slaví tisícího uživatele svého nového zákaznického portálu e-connect. V závodě Nivnice na jihovýchodě Česka vyrábí dodavatel automobilového průmyslu Teknia široké spektrum produktů od technických součástí po náročné vizuální komponenty. Systém e-connect podporuje servisní techniky a obsluhu strojů na místě při získávání strojních dokumentací a objednávání náhradních dílů u společnosti ENGEL.
„Rozsáhlé možnosti strojní dokumentace a zjednodušený nákup náhradních dílů byly rozhodujícím impulzem k tomu, že jsme se zaregistrovali do systému e-connect,“ říká Antonín Janča, vedoucí údržby strojů společnosti Teknia Uhersky Brod při návštěvě v sídle společnosti ENGEL ve Schwertbergu. Že se tak stal tisícím uživatelem našeho nového portálu, se dozvěděl teprve krátce nato telefonicky. Při příležitosti tohoto zvláštního jubilea pozvala společnost ENGEL svého zákazníka do Rakouska. Jako dárek obdržel Antonín Janča poukázku na školení, kterou může použít buď v novém školicím centru ve Schwertbergu, nebo v pobočce ENGEL v Praze.
Pan Janča, který odpovídá za 23 vstřikovacích strojů různých typů, rychle rozpoznal velký potenciál efektivity, který mu e-connect nabízí. Nyní může kdykoli a z jakéhokoli místa získat přehled o strojním parku a podle potřeby se seznámit s celou servisní historií každého stroje.
Rychlejší identifikace náhradních dílů
Zákaznický portál navíc zrychluje komunikaci. Dotazy na podporu a servis lze podávat online, aby mohl servisní tým ENGEL začít s jejich zpracováním bez ztráty času.
„Nákup náhradních dílů je se systémem e-connect výrazně jednodušší,“ vyzdvihuje Janča jednu z předností, kterou od začátku intenzivně využívá. „Pomocí uložených kusovníků můžeme náhradní díly identifikovat výrazně rychleji.“
e-connect připravuje cestu pro smart factory
„Tisící uživatel je pro nás důležitým milníkem, který jsme zaznamenali daleko dříve, než jsme očekávali,“ těší se Verena Paradeisová, produktová manažerka e‑connect společnosti ENGEL AUSTRIA. „Portál byl hned od začátku velmi dobře přijímán, protože zjednodušuje a zefektivňuje mnoho procesů každodenní práce.“
Společnost ENGEL svůj zákaznický portál důkladně přepracovala, aby i v budoucnu optimálně plnil požadavky digitalizace. V systému e-connect jsou nyní integrovány četné servisní produkty z programu inject 4.0 společnosti ENGEL. Další nové požadavky budou doplňovány průběžně.
Mohlo by se Vám líbit
Velkosériová výroba děr plně pod kontrolou
- Obrábění
-
05. května 2025
Vrták nové generace CoroDrill® DE10 nastavil nový standard rychlých výměn při vrtání krátkých děr. Inzerce Společnost Sandvik Coromant, která zaujímá vedoucí postavení v oblasti obráběcích […]
Pokrok v zajišťování kvality: VICIVISION na veletrhu Control 2025
- Obrábění
-
05. května 2025
Objevte novou konfiguraci stroje Techno s kombinovanou dotykovou sondou a konfokálním senzorem. Brzy začíná každoroční veletrh Control a společnost VICIVISION bude na této významné mezinárodní […]
Společnost Parker představuje kompaktní rozdělovací rozvody Hi-Pro pro prostorově omezené vysokotlaké aplikace
- Strojírenství
-
03. května 2025
Divize Instrumentation Products Division Europe společnosti Parker Hannifin, mezinárodního lídra v oblasti technologií a systémů pro řízení pohybu, uvádí na trh řadu kompaktních rozdělovacích rozvodů Hi-Pro navržených […]