Obrábění

10. dubna 2017 00:38

Nový lis XFT 2500speed – pro přesný střih splňuje nejvyšší požadavky

Odolnější model lisu XFT 2500speed představuje efektivní řešení pro speciální požadavky na technologii přesného střihu a určuje nové standardy.

Nová verze lisu XFT 2500speed od firmy Feintool nabízí nové možnosti pro technologii přesného stříhání

Tento lis je vybaven silnějším kloubovým mechanismem. To zvyšuje sílu lisování na špičkových 3 000 kN (po omezenou dobu). Pro uživatele lisu XFT 2500speed přináší tato modifikace nové možnosti technologie přesného střihu. Vzhledem k dodatečnému vyztužení je tento lis vhodný pro díly z hlubokotažných materiálů s tloušťkou až 8 mm při až 100 zdvizích za minutu. To znamená menší zatížení lisu za provozu s konvenčními nástroji a větší flexibilitu vzhledem k možnosti použití nástrojů s většími požadavky na výkon lisu.

Navíc firma Feintool vybavila nový lis XFT 2500speed mnoha inovacemi, které zaručují vysokou produktivitu a perfektní kvalitu vyráběných výlisků. Patří mezi ně zvýšená tuhost a rychlovýměnný mechanismus nástrojů. Součástí nového lisu je také nejnovější řídicí technika a moderní systém pro správu energií. Lis XFT 2500speed je navíc vybaven softwarem FEINmonitoring pro inteligentní analýzu a údržbu nástrojů, který je příspěvkem firmy Feintool ke koncepci průmyslu 4.0.

Video s novým lisem XFT 2500speed v praxi (v anglické verzi) je dostupné na www.feintool.com/powerpackage.

www.imtos.cz

 

Mohlo by se Vám líbit

MSV 2025: Letos společně s veletrhem Transport a Logistika

Od 7. do 10. října 2025 se Brno promění v centrum průmyslového dění. Letos se Mezinárodní strojírenský veletrh  koná také společně s veletrhem Transport a Logistika, […]

TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli!

Dnes jsme s jobindustry a oneindustry vyrazili mezi odborníky z oblasti robotiky a automatizace na TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli. Více jak 20 robotů v akci! Přes 600 návštěvníků! […]

HENNLICH vyvinul systém pro dávkování tuku do ložiskových skříní železničních dvojkolí

Některé výrobny a opravny železničních vagónů nebo železničních dvojkolí stále sází na ruční dávkování tuku do ložiskových skříní dvojkolí. Tento postup je však nepřesný, časově […]