Obrábění

11. září 2017 00:16

Novinky ve společnosti PRESSL

Během letních měsíců byly realizovány novinky ve společnosti PRESSL, s. r. o., o kterých Vás pravidelně informujeme.

Koncem července 2017 byl předán do užívání nový portál MC5AXES. Portál by předán zákazníkovi v Bulharsku. Stroj má max. otáčky 10–3000 ot/min, posuv osy X 5 200 mm, posuv oxy Y 3 900 mm, posuv oxy Z 1 550 mm a vzdálenost mezi stojany 3 370 mm. Vysokotlaké chlazení 70 bar, frézovací hlavu a robot KUKA.

Po předpřejímce stroje UNION PR 160 CNC byla v červnu na hale v Rokycanech zahájena jeho montáž u zákazníka v SRN. Stroj má X 17 m, Y 3 m, řídicí systém SIEMENS SINUMERIK 840D. Ke stroji bylo doplněno chlazení středem a dopravník třísek, frézovací hlava SEMPUCO, otočný stůl 40 t a dále firma opravuje otočný stůl zákazníka TDV 5.

V květnu byl předán do užívání zákazníkovi v Chorvatsku stroj TPL 130 CNC (X 5 700, Y 2 300). U stroje byl instalován nový vřeteník s průměrem vřetene 130 mm a možností max. otáček 3 000 ot/min, řídicí systém Heidenhain iTNC 530 a dopravník třísek.

Náplní činnosti firmy PRESSL, spol. s r. o., je dodávka nových obráběcích strojů současných technologií a modernizace starých strojů rovněž s použitím současných technologií a bezvůlových mechanických dílů, současné hydrostatiky a NC řídicích systémů tak, aby jejich užitná hodnota byla srovnatelná s novým strojem, ale s nižšími náklady.

Redakčně zpracováno z www.pressl.cz

 

 

Mohlo by se Vám líbit

MSV 2025: Letos společně s veletrhem Transport a Logistika

Od 7. do 10. října 2025 se Brno promění v centrum průmyslového dění. Letos se Mezinárodní strojírenský veletrh  koná také společně s veletrhem Transport a Logistika, […]

TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli!

Dnes jsme s jobindustry a oneindustry vyrazili mezi odborníky z oblasti robotiky a automatizace na TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli. Více jak 20 robotů v akci! Přes 600 návštěvníků! […]

HENNLICH vyvinul systém pro dávkování tuku do ložiskových skříní železničních dvojkolí

Některé výrobny a opravny železničních vagónů nebo železničních dvojkolí stále sází na ruční dávkování tuku do ložiskových skříní dvojkolí. Tento postup je však nepřesný, časově […]