10. dubna 2017 00:11
KOVOS ST inovuje technologie
Firma KOVOS ST se zabývá malosériovou a kusovou výrobou dle výkresové dokumentace.
Společnost disponuje moderním vybavením, které v závěru roku 2016 obohatil nový stroj z produkce společnosti KOVOSVIT MAS. Jedná se o soustruh Masturn 550i s technickými parametry: Max. pr. soutružení: 500 mm, Max. délka soustružení: 900 / 1 600 mm, Max. hmotnost obrobku: 1 000 kg, Max.výkon S1: 17 kW.
Od roku 2017 se společnost může pochlubit novými moderními prostory pro kontrolu, kam v únoru přibyl nový měřicí 3D sroj WENZEL LH65 – next generation 2 s otočnou hlavou PH 10M, snímací skenovací sondou SP 25M a následujícími technickými parametry:
- otočná hlava PH 10M,
- snímací skanovací sonda SP 25M,
- typ: portálový,
- software: Metrosoft QUARTIS R15,
- osy: X = 650 mm Y = 1 200 mm Z = 500 mm,
- PFTU, MPE (μm) = 1,8,
- E0, MPE (μm) = 1,8 + L/300 (L in mm),
- E150, MPE (μm) = 1,8 + L/300 (L in mm),
- R0, MPL (μm) = 1,8,
- MPETHP (μm) = 2,4,
- kalibrace stroje: roční interval – provádí BRT servis s. r. o. dle normy DIN EN ISO 10360,
- plně klimatizováno na 18 °– 22 °.
Společnost obrábí ocel, nerez, litinu, plast, aluminium i barevné kovy. Na základě technické dokumentace jsou zde schopni vyrobit od 1 až třeba po 1 000 ks. U vyráběných dílů je zajištěno tepelné zpracování, povrchové úpravy a lakování.
Redakčně zpracováno z kovosst.eu
Mohlo by se Vám líbit
MSV 2025: Letos společně s veletrhem Transport a Logistika
- Strojírenství
-
18. září 2025
Od 7. do 10. října 2025 se Brno promění v centrum průmyslového dění. Letos se Mezinárodní strojírenský veletrh koná také společně s veletrhem Transport a Logistika, […]
TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli!
- Automatizace + Robotizace
-
17. září 2025
Dnes jsme s jobindustry a oneindustry vyrazili mezi odborníky z oblasti robotiky a automatizace na TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli. Více jak 20 robotů v akci! Přes 600 návštěvníků! […]
HENNLICH vyvinul systém pro dávkování tuku do ložiskových skříní železničních dvojkolí
- Automotive
-
16. září 2025
Některé výrobny a opravny železničních vagónů nebo železničních dvojkolí stále sází na ruční dávkování tuku do ložiskových skříní dvojkolí. Tento postup je však nepřesný, časově […]