Nástrojárna

06. června 2016 00:12

Rada Libereckého kraje podpořila navýšení počtu žáků v oboru Nástrojař

Rada Libereckého kraje podpořila navýšení kapacity oboru Nástrojař na Střední škole strojní, stavební a dopravní Liberec z 60 na 96 žáků, což škole umožní přijmout více žáků již od příštího školního roku.

Liberecký kraj se dlouhodobě věnuje podpoře vzdělávání v technických oborech, realizoval několik projektů, které žákům základních škol přibližovaly obory a uplatnění jejich absolventů v praxi – kampaň TECHyes či projekt TechUp. Obor Nástrojař pak patří mezi obory podporované stipendijním programem pro žáky pro vybrané obory středních škol Libereckého kraje, žáci tak vedle žádané kvalifikace mohou získat i finanční podporu v průběhu vzdělávání.

Inzerce

„Poptávka po tomto oboru vyplynula i z posledních jednání s významnými zaměstnavateli a představiteli Svazu průmyslu a dopravy ČR,“ dodává Alena Losová, radní Libereckého kraje pro resort školství, mládeže, tělovýchovy, sportu a zaměstnanosti. Počet přihlášek žáků základních škol do oboru Nástrojař na Střední škole strojní, stavební a dopravní Liberec je oproti předchozím rokům nebývale vysoký a dává tak naději, že v příštím roce bude nástrojařů více.

www.kraj-lbc.cz

Mohlo by se Vám líbit

Veletrhy wire & Tube nastavují nové standardy

Globální hráči z celého světa na vrcholném setkání oboru v Düsseldorfu Inzerce Veletrhy wire & Tube potvrzují i v roce 2024 (s více než 2.600 vystavovateli z 65 zemí) […]

Německá výroba obráběcích strojů dále stagnuje. Očekává se pokles výroby. Nové objednávky nejsou na obzoru.

Prodej obráběcích strojů členských firem svazu VDW je v současné době stále podporován nevyřízenými objednávkami. Na obzoru se nerýsuje žádná pozitivní změna trendu v objednávkách. Ve […]

AI na veletrhu HANNOVER MESSE: Klíč ke konkurenceschopnému a udržitelnému průmyslu

Posílení konkurenceschopnosti, ochrana klimatu, podpora prosperity – to jsou hlavní úkoly, které dnes stojí před průmyslem. Klíčem ke zvládnutí těchto výzev jsou inovativní technologie. Jak […]