Nástrojárna

06. června 2016 00:12

Rada Libereckého kraje podpořila navýšení počtu žáků v oboru Nástrojař

Rada Libereckého kraje podpořila navýšení kapacity oboru Nástrojař na Střední škole strojní, stavební a dopravní Liberec z 60 na 96 žáků, což škole umožní přijmout více žáků již od příštího školního roku.

Liberecký kraj se dlouhodobě věnuje podpoře vzdělávání v technických oborech, realizoval několik projektů, které žákům základních škol přibližovaly obory a uplatnění jejich absolventů v praxi – kampaň TECHyes či projekt TechUp. Obor Nástrojař pak patří mezi obory podporované stipendijním programem pro žáky pro vybrané obory středních škol Libereckého kraje, žáci tak vedle žádané kvalifikace mohou získat i finanční podporu v průběhu vzdělávání.

„Poptávka po tomto oboru vyplynula i z posledních jednání s významnými zaměstnavateli a představiteli Svazu průmyslu a dopravy ČR,“ dodává Alena Losová, radní Libereckého kraje pro resort školství, mládeže, tělovýchovy, sportu a zaměstnanosti. Počet přihlášek žáků základních škol do oboru Nástrojař na Střední škole strojní, stavební a dopravní Liberec je oproti předchozím rokům nebývale vysoký a dává tak naději, že v příštím roce bude nástrojařů více.

www.kraj-lbc.cz

Mohlo by se Vám líbit

Tam, kde se přesnost snoubí se sílou: společnost Conrad od nynějška dodává časomíru a elektroniku pro Světový pohár BMW IBU v biatlonu

Tam, kde se přesnost snoubí se sílou: společnost Conrad od nynějška dodává časomíru a elektroniku pro Světový pohár BMW IBU v biatlonu Popisek obrázku: Společnost Conrad […]

JC-Metal uvede na český a slovenský trh světovou novinku: svařovací stůl s chytrými nohami

Rodinná firma JC-Metal přináší českým a slovenským zákazníkům inovaci v podobě polohovatelných nohou Smart Leg pro svařovací stoly Siegmund. Revoluční systém s automatickým vyrovnáváním, pamětí […]

AMPER 2026: Návrat velkých jmen na veletrh i novinky v doprovodném programu

Veletrh AMPER vstupuje v roce 2026 do nové etapy. Ta přináší nejen výrazné programové novinky, ale znamená také příchod nových či návrat velkých značek, které […]