Elektro

13. dubna 2022 23:01

Panasonic s jasným zaměřením na průmysl

Panasonic (původně společnost Matsushita s centrem v Japonsku) byla hlavně v Evropě a Americe známá jako inovativní výrobce kvalitní spotřební elektroniky. Zaměření společnosti je však daleko širší a jednou z oblastí, kde vývoj produktů a řešení jde velmi rychle kupředu, je průmysl.

Pro zdůraznění a jasného vyhranění průmyslově orientovaných divizí společnost představuje nové logo Panasonic Industry, které bude zastřešovat veškerý vývoj a prodejní kanál na průmysl orientovaného portfolia od mikrospínačů, přes servomotory až po řídící systémy a roboty.

Ve své image kampani „IN“ se zaměří na hru s touto předložkou a pro začátek oslovuje své průmyslové zákazníky s citátem „Your Committed Enabler“. Na novém webovém portálu je k dispozici celé portfolio průmyslově orientovaných produktů a řešení.

https://industry.panasonic.eu/cs

 

Mohlo by se Vám líbit

Avaya průzkum: pro úspěšné firmy je klíčový celkový pozitivní dojem z komunikace u zákazníka i zaměstnance

Studie společnosti Avaya zjistila, že nejúspěšnější společnosti se zaměřují na komplexní pozitivní, smysluplnou a správně načasovanou komunikaci jak z pohledu zákazníka, tak zaměstnance Společnost Avaya (NYSE: […]

Společnost ABB v Brně zdvojnásobuje výrobní kapacitu v největší továrně na senzory na světě

Investicí ve výši 25 milionů korun (1,1 milionu USD) zdvojnásobuje ABB kapacitu, aby uspokojila rekordní poptávku po vysokonapěťových senzorech Součástí je nová výrobní linka pro […]

Inovativní produkty HIWIN s vysokou přidanou hodnotou pomáhají dostát nárokům na inteligentní výrobu

říká v rozhovoru pan Jonathan Chiu, Business Development Manager společnosti HIWIN 1. Jaké jsou nejsilnější stránky značky HIWIN na globálním trhu a jaké jsou konkurenční výhody […]