13. dubna 2022 23:01
Panasonic s jasným zaměřením na průmysl
Panasonic (původně společnost Matsushita s centrem v Japonsku) byla hlavně v Evropě a Americe známá jako inovativní výrobce kvalitní spotřební elektroniky. Zaměření společnosti je však daleko širší a jednou z oblastí, kde vývoj produktů a řešení jde velmi rychle kupředu, je průmysl.
Pro zdůraznění a jasného vyhranění průmyslově orientovaných divizí společnost představuje nové logo Panasonic Industry, které bude zastřešovat veškerý vývoj a prodejní kanál na průmysl orientovaného portfolia od mikrospínačů, přes servomotory až po řídící systémy a roboty.
Ve své image kampani „IN“ se zaměří na hru s touto předložkou a pro začátek oslovuje své průmyslové zákazníky s citátem „Your Committed Enabler“. Na novém webovém portálu je k dispozici celé portfolio průmyslově orientovaných produktů a řešení.
https://industry.panasonic.eu/cs
Mohlo by se Vám líbit
Technologie studené plazmy výrazně snižuje pachovou zátěž z gumárenské výroby
- Plasty
-
24. dubna 2024
Společnost Continental Barum za poslední dvanáct let prováděla mnoho studií či testovala různé technologie vedoucí k snížení pachových emisí z výroby pneumatik. V loňském roce byla finalizován systém […]
Reportáž: GÜHRING INNOVATION DAYS 2024
- Obrábění
-
23. dubna 2024
Zvýšení efektivity obrábění je ve výrobních firmách trvalý proces. A je jedním z důvodů, proč firma GÜHRING – přední světový výrobce obráběcích nástrojů – pořádá pod […]
Transformace efektivity výroby: úspěšný příběh zákazníka
-
23. dubna 2024
Přemýšleli jste někdy o tom, jak mohou strategická technologická partnerství pozvednout vaši výrobu do nových výšin? Ponořme se do skutečné proměny, které byl svědkem pan […]