13. dubna 2022 23:01
Panasonic s jasným zaměřením na průmysl
Panasonic (původně společnost Matsushita s centrem v Japonsku) byla hlavně v Evropě a Americe známá jako inovativní výrobce kvalitní spotřební elektroniky. Zaměření společnosti je však daleko širší a jednou z oblastí, kde vývoj produktů a řešení jde velmi rychle kupředu, je průmysl.
Pro zdůraznění a jasného vyhranění průmyslově orientovaných divizí společnost představuje nové logo Panasonic Industry, které bude zastřešovat veškerý vývoj a prodejní kanál na průmysl orientovaného portfolia od mikrospínačů, přes servomotory až po řídící systémy a roboty.
Ve své image kampani „IN“ se zaměří na hru s touto předložkou a pro začátek oslovuje své průmyslové zákazníky s citátem „Your Committed Enabler“. Na novém webovém portálu je k dispozici celé portfolio průmyslově orientovaných produktů a řešení.
https://industry.panasonic.eu/cs
Mohlo by se Vám líbit
GUMEX nabízí svým zákazníkům pokročilé obrábění v 5 osách
- Plasty
-
25. července 2024
Nový obráběcí stroj s pětiosým vřetenem a pilovým kotoučem zajišťuje vyšší přesnost a rychlost výroby Společnost GUMEX, přední tuzemský výrobce produktů z pryže a plastů, rozšiřuje […]
TOP 10 technologických trendů v obrábění a zpracování kovu 2024
- Obrábění
-
23. července 2024
Dalo by se říct: „obrábění je stále stejné“, jako třeba před padesáti lety. Základní formule je neměnná: stroj-nástroj-obrobek, zde se nic nemění. Trvalým trendem je […]
Hyundai Tucson překonal další milník: 2 000 000 aut z Nošovic
- Automotive
-
23. července 2024
Výrobní závod Hyundai Motor Manufacturing Czech vyrobil od zahájení produkce v Nošovicích již dvoumiliontý vůz Tucson Dva z pěti Tucsonů prodaných v Evropě mají buď […]