Elektro

13. dubna 2022 23:01

Panasonic s jasným zaměřením na průmysl

Panasonic (původně společnost Matsushita s centrem v Japonsku) byla hlavně v Evropě a Americe známá jako inovativní výrobce kvalitní spotřební elektroniky. Zaměření společnosti je však daleko širší a jednou z oblastí, kde vývoj produktů a řešení jde velmi rychle kupředu, je průmysl.

Pro zdůraznění a jasného vyhranění průmyslově orientovaných divizí společnost představuje nové logo Panasonic Industry, které bude zastřešovat veškerý vývoj a prodejní kanál na průmysl orientovaného portfolia od mikrospínačů, přes servomotory až po řídící systémy a roboty.

Ve své image kampani „IN“ se zaměří na hru s touto předložkou a pro začátek oslovuje své průmyslové zákazníky s citátem „Your Committed Enabler“. Na novém webovém portálu je k dispozici celé portfolio průmyslově orientovaných produktů a řešení.

https://industry.panasonic.eu/cs

 

Mohlo by se Vám líbit

Robotika, automatizace a inovace: Pardubice přivítají Technology Days 2025

Výrobní podniky čelí stále větším nárokům na efektivitu, kvalitu, digitalizaci a flexibilitu. Odpovědí jsou moderní technologie, které propojují automatizaci, robotiku a pokročilá výrobní řešení. Právě […]

Rekordní výroba a stabilní růst: Český automobilový průmysl motorem ekonomiky i v dalších letech

Rekordní produkce, meziroční nárůst exportu o 3,1 % a celkové tržby dosahující téměř 1,6 bilionu korun – to jsou klíčové ukazatele, charakterizující vývoj roku 2024 […]

Zařízení Ixxat Mobilizer přinášejí zásadní změnu při testování i výrobě automobilů

Společnost HMS Networks představila pod svou produktovou značkou Ixxat nejmodernější komunikační brány řady Mobilizer pro automobilový průmysl. Komunikační brány Mobilizer jsou navrženy tak, aby splňovaly […]