Elektro

20. října 2021 21:55

Nejnovější invertory z řady GVI společnosti Parker vyhovují požadavkům elektrických a hybridních vozů

Nové invertory GVI se uplatní v pohonech i pomocných funkcích

Společnost Parker Hannifin, mezinárodní lídr v oblasti technologií a systémů pro řízení pohybu, uvedla na trh řadu špičkových pohonů s invertory GVI (Global Vehicle Inverter) pro nízké i vysoké napětí. Tyto spolehlivé invertory s kompaktní, avšak odolnou konstrukcí jsou navrženy tak, aby vyhovovaly nárokům na vysokou výkonnost silničních i terénních elektromobilů / hybridních vozů. Pohony lze využít i jinde než ve vozidlech, například v elektrohydraulických pohonech/čerpadlech středně a vysoce výkonných válců používaných v lanových dráhách, stavebních zařízeních, systémech pro manipulaci s materiálem, popelářských vozech, nakladačích, bagrech a těžebních strojích.

Řídicí jednotky motorů s pohony GVI s nízkým napětím jsou k dispozici v provedeních pro 24 V, 48 V, 80 V a 96 V (jmenovité napětí) se špičkovým proudem 230 A až 700 A. Varianty s vysokým napětím 650 V (jmenovité napětí) nabízejí 320 A až 500 A. Pohony GVI byly vyladěny tak, aby dokonale doplňovaly motory s permanentními magnety (PMAC) z řady Parker GVM (Global Vehicle Motor) a poskytovaly mimořádnou hustotu výkonu a vysokou efektivitu. Volitelné předkonfigurované a ověřené kombinace pohonů GVI a motorů GVM nabízejí zákazníkům plně integrovaná řešení se snadným použitím, zjednodušují vývoj a jsou zárukou kompatibility.

Motory GVM společnosti Parker s vynikajícími technickými parametry se vyznačují nepřetržitým výkonem do 228 kW, špičkovým krouticím momentem do 1430 Nm a otáčkami až 9800 ot./min. Mezi další vlastnosti nových pohonů patří standardní protokoly CANopen a J1939 pro spolehlivou komunikaci ve vozidle. Lze také dodat prototypy sestav kabelů v pevných délkách.

Kombinace těchto špičkových mobilních invertorů s vysoce výkonnými motory zajišťuje bezproblémové začlenění do návrhu a vynikající vlastnosti, díky nimž získají zákazníci náskok před konkurencí, zrychlí dobu uvádění na trh a zároveň dosáhnou optimální spolehlivosti.

Motory GVM mají o 50 % nižší hmotnost než konkurenční řešení, takže přispívají ke snížení spotřeby pohonných hmot, a jejich o 50 % menší prostorové nároky usnadňují integraci do návrhů s omezeným prostorem. Až o 40 % nižší spotřeba energie umožňuje prodloužení výdrže baterií, případně zmenšení baterií jak pro elektromobily, tak pro hybridní vozy. Mezi další výhody pro zákazníky patří přístup k odborným znalostem společnosti Parker s aplikacemi kombinujícími více technologií (elektromechanické/hydraulické systémy).

Další informace o řadě GVI společnosti Parker najdete na stránce https://ph.parker.com/cz/cs/gvi-global-vehicle-inverter-for-mobile-applications


O společnosti Parker Hannifin

Parker Hannifin, patřící do Fortune 250, je mezinárodním lídrem v oblasti technologií a systémů pro řízení pohybu. Již více než 100 let umožňuje technické průlomové inovace, které vedou k lepší budoucnosti. Zjistěte více na www.parker.com nebo @parkerhannifin.

 

Mohlo by se Vám líbit

Bosch spouští sériovou výrobu čipů z karbidu křemíku

Výkonný ředitel Harald Kröger: „Chceme se stát světovým lídrem ve výrobě SiC čipů pro elektromobilitu.“ Polovodiče z karbidu křemíku umožňují delší dojezd a rychlejší nabíjení […]

Ethernet v závodech procesní výroby dovedený až na provozní úroveň

Společnost Pepperl+Fuchs představuje první switch pro Ethernet Advanced Physical Layer Ethernet-APL (pokročilá fyzická vrstva, Advanced Physical Layer) bude pro uživatele v oborech procesní výroby brzy […]

ABB uzavřela partnerství se start-upem Sevensense k uvedení nové generace autonomních mobilních robotů

ABB investovalo do švýcarské start-upové společnosti Sevensense Robotics (Sevensense), která vznikla jako spin-offová firma ETH Zurich, předního výrobce umělé inteligence (AI) a 3D vizuální technologie […]