Automotive

13. března 2017 09:30

Inovace pokračují, do provozu byly uvedeny dvě nové linky Mitec

Ve zkušebním provozu společnosti Koyo Bearings Česká republika s. r. o. začaly vyrábět dvě nové speciální linky na výrobu ložisek s nízkým třením pro luxusní sportovní vozy. Nákup linek se stal investicí za čtyřicet milionů korun.

Inzerce

Společně s první Mitec linkou, která zmíněné díly vyrábí již od letošního března, se celková investice vyšplhala na šedesát milionů.

Ředitel závodu Petr Novák potvrdil, že nové plně automatické linky budou vyrábět dva typy vnějších kroužků pro zákazníka Mitec, který dodává součástky pro vozy značek Jaguar a Land Rover. Ve společnosti plánují, že na všech třech linkách, které v olomouckém závodě mají, v budoucnu každým rokem vyrobí 1,66 milionů požadovaných kusů. Dodal také, že stroje, ze kterých se linky skládají, vyráběly firmy v Japonsku, České republice a na Slovensku. Z Japonska přijeli i odborníci, kteří stroje úspěšně uvedli do provozu a testovali.

„Na linkách firma počítá s dvousměnným provozem, bude je obsluhovat šest lidí,“ objasnil Petr Novák a dodal, že do konce roku 2017 Koyo hodlá navýšit počet kmenových zaměstnanců závodu téměř na 500.

Redakčně zpracováno z www.koyobearings.cz

Mohlo by se Vám líbit

GUMEX nabízí svým zákazníkům pokročilé obrábění v 5 osách

Nový obráběcí stroj s pětiosým vřetenem a pilovým kotoučem zajišťuje vyšší přesnost a rychlost výroby Společnost GUMEX, přední tuzemský výrobce produktů z pryže a plastů, rozšiřuje […]

TOP 10 technologických trendů v obrábění a zpracování kovu 2024

Dalo by se říct: „obrábění je stále stejné“, jako třeba před padesáti lety. Základní formule je neměnná: stroj-nástroj-obrobek, zde se nic nemění. Trvalým trendem je […]

Hyundai Tucson překonal další milník: 2 000 000 aut z Nošovic

Výrobní závod Hyundai Motor Manufacturing Czech vyrobil od zahájení produkce v Nošovicích již dvoumiliontý vůz Tucson Dva z pěti Tucsonů prodaných v Evropě mají buď […]