Obrábění

07. září 2016 00:45

Speciální aplikace broušení otvorů

Broušení otvorů patří k nejnáročnějším druhům broušení, protože malý průměr kotouče vyžaduje vysoké otáčky, malá plocha kotouče se rychle otupí a zanese. Navíc je často problém s dlouhým a tenkým brousicím nástavcem, který nemá dostatečnou tuhost.

Ato ještě nesmíme zapomenout na problém s chlazením a výplachem brusiva s důsledkem přehřívání a pálení.

Výrobce SCHMEIER z Bavorska se specializuje právě na tyto náročné otvorové aplikace v sériové a hromadné výrobě. Složité problémy vyžadují individuální řešení, proto brusivo SCHMEIER se vyvíjí a vyrábí vždy pro konkrétní aplikaci. 60 let tradice výroby otvorového brusiva, použití nejnovějších abraziv (sinterkorund, CBN, diamant), odborné technické znalosti a zkušenosti, jemné vyladění tvrdosti pojiv a porezity, to vše stojí za celosvětovým úspěchem otvorového brusiva SCHMEIER. Komplexní know-how firmy SCHMEIER využívají i přední výrobci otvorových brusek, ložisek, automobilových  dílů… Využijte i Vy tyto konkurenční výhody ve Váš prospěch!

Na obrázcích můžete vidět ukázkové příklady použití obecně, a také konkrétní aplikace broušení trysek a jiných dílů.


DIA-Praha s. r. o.
K Čestlicům 185
104 00 Praha 10-Křeslice
T: +420 267 713 230
F: +420 267 713 231
www.diapraha.cz


Mohlo by se Vám líbit

Formnext 2025 – Pohled do budoucnosti na klíčové body letošní přední akce aditivní výroby

Formnext 2025 se opět stane globálním místem setkání pro aditivní výrobu a moderní průmyslovou výrobu. Formnext, který letos slaví 10. výročí, i nadále spojuje celé […]

Snadné úspory místa: Nové kompaktní otočné stoly

Nová kompaktní verze otočného stolu PRT-04 zajišťuje efektivnější konstrukci strojů a více prostoru pro montáž S novou kompaktní verzí otočného stolu PRT-04 přináší společnost igus, […]

Český železniční průmysl realizuje v Polsku zakázky v řádu miliard Kč. K růstu výrazně přispěla účast na veletrhu TRAKO 2025

O zakázkách v řádu miliard korun jednaly jednotlivé firmy českého železničního průmyslu na veletrhu kolejové techniky TAKO 2025, který proběhl v polském Gdaňsku od 23. […]