Automotive

22. ledna 2021 14:48

Nová webová prezentace divize Automotive Aftermarket

Informační rozcestník pro portfolio produktů, online katalog a portál REPXPERT

  • Web mapuje celý sortiment náhradních dílů skupiny Schaeffler
  • Integrovaný online katalog umožňuje vyhledávání nejaktuálnějších údajů o vozidlech v reálném čase
  • Jednoduchá navigace s přehledným a responzivním designem

Langen | 13. ledna 2021 | Digitalizace, konsolidace a strukturální změny mění tvář celého odvětví – a této dynamice odpovídá i nový web divize Automotive Aftermarket ze skupiny Schaeffler.
„Nová online prezentace nepředstavuje jen další milník v rámci naší digitalizace, ale vychází cíleně vstříc zájmům a potřebám našich zákazníků,“ uvádí Jens Schüler, President Global Sales & Marketing, Schaeffler Automotive Aftermarket.

Na subdoméně https://aftermarket.schaeffler.de naleznou dílenští specialisté i obchodní partneři nabídku produktů a služeb, která je výrazně rozsáhlejší než dříve. Vše je zaměřeno na uživatele. Jednoduchá navigace a přehledná struktura vedou návštěvníky webu k požadovanému obsahu pouhými několika kliknutími. Hlavní navigace se přitom soustředí na to, co je společnosti Schaeffler vlastní: produkty, náhradní díly a služby. Ke všem typům vozidel nalezne uživatel všeobecné informace ohledně trhu, funkce a relevance náhradního dílu a následně může pokračovat hlouběji do produktových kategorií se zaměřením na pohonné ústrojí, motor a podvozek.
Návštěvník zde získá podrobné informace o produktech a řešeních oprav a může zadáním čísla výrobku přejít přímo do online katalogu.

Přidaná hodnota pro zákazníky: Katalog náhradních dílů dostupný online
Díky nově vyvinutému a poprvé takto integrovanému online katalogu získají dílny i obchody stálý přístup k nejnovějším informacím a budou moci cíleně vyhledávat aktuální montážní a servisní data pro specifická vozidla, vyhledávat OE čísla a zjišťovat dostupnost na úrovni příslušných položek. Odpovídající náhradní díl lze rychle a jednoduše najít prostřednictvím různých možností vyhledávání. Další plus: V rámci tohoto webu lze bez problémů přecházet mezi online katalogem, produktovým portfoliem a dílenským portálem REPXPERT.

Pod bodem nabídky „Support“ (Podpora) jsou navíc uvedeny odpovědi na často kladené dotazy – ať už se týkají portfolia, procesu objednávání a zasílání nebo servisních služeb.

Rychlé, přehledné a responzivní řešení, přesahující hranice
Kromě úplného přepracování obsahu jsme internetovou prezentaci zaktualizovali i po technické stránce: Nový web lze snáze najít pomocí vyhledávačů a responzivní webový design zajišťuje optimální zobrazení na všech typech koncových zařízení.

Do poloviny tohoto roku bude online 13 jazyků a 15 verzí pro jednotlivé země. Společnost Schaeffler přizpůsobuje obsah a funkce šité na míru konkrétní zemi, aby tak dále zvyšovala svůj globální dosah a povědomí o značce.

Moderní, intuitivní a nabitá informacemi: nová internetová prezentace divize Automotive Aftermarket ze skupiny Schaeffler

Online katalog, který byl poprvé takto integrován, umožňuje návštěvníkům webu, aby si v reálném čase vyhledali nejnovější informace o vozidlech.

Fotografie: Schaeffler


Skupina Schaeffler – We pioneer motion

Skupina Schaeffler, která je předním dodavatelem automobilek a dalších průmyslových odvětví s celosvětovou působností, přichází již 70 let s perspektivními vynálezy a nově vyvinutými řešeními v oblasti pohybu a mobility. Podnik tak díky svým inovativním technologiím, produktům a službám, zaměřeným na pohony efektivní z hlediska emisí CO₂, elektromobilitu, koncepci „Průmysl 4.0“, digitalizaci a obnovitelné zdroje energie, představuje spolehlivého partnera, pokud jde o realizaci účinnějších, chytřejších a udržitelnějších řešení pohybu a mobility. Tento technologický koncern vyrábí přesné součásti a systémy určené pro pohonná ústrojí či podvozky a produkuje valivá i kluzná ložiska pro nejrůznější průmyslové aplikace. Skupina podniků dosáhla v roce 2019 obratu ve výši zhruba 14,4 miliard eur a s přibližně 83 700 zaměstnanci představuje jednu z největších světových firem v rodinném vlastnictví. S téměř 2 400 patentovými přihláškami se skupina Schaeffler v roce 2019 dle Německého patentového a známkového úřadu (DPMA) umístila na druhém místě v žebříčku nejvíce inovativních německých podniků.
Divize Automotive Aftermarket zajišťuje celosvětový obchod s náhradními díly skupiny Schaeffler a dodává součástky i komplexní opravná řešení pro osobní auta, lehká i těžká užitková vozidla a traktory. Díky komplexním systémovým znalostem problematiky pohonných ústrojí, motorů a podvozků je podnik zárukou technické excelentnosti, inteligentních řešení a vynikajících služeb. S více než 1 700 zaměstnanci dosáhla v roce 2019 divize Automotive Aftermarket ze skupiny Schaeffler obratu přes 1,8 miliardy eur. Přibližně 11 500 distribučních partnerů a více než 70 odbytových kanceláří či poboček po celém světě pak zajišťuje potřebnou blízkost zákazníkům.

Mohlo by se Vám líbit

Kopřivnická Tatra získala dotaci na vývoj nákladního bateriového elektromobilu

Automobilka Tatra Trucks se v posledních letech vedle produkce standardních nákladních vozidel intenzivně věnuje i vývoji automobilů s alternativními typy pohonů. Nedávno se jí podařilo […]

Specializovanými diskusními fóry sází drupa 2024 na silná témata budoucnosti

Náhledy hluboko do budoucnosti oboru tisku a papíru, propojování technologických lídrů s nováčky a uživateli, cílené zaměření na přední trendy oboru: pětice specializovaných diskusních fór veletrhu drupa 2024 […]

HANNOVER MESSE 2024: „Tahoun začínajícího vzestupu“

Více než 130 000 návštěvníků ze 150 zemí, 4 000 vystavujících firem, 300 start-upů a přes 300 delegací z hospodářské politiky z celého světa. Veletrh […]