Strojírenství

18. května 2021 13:59

Společnost Parker Hannifin představuje své finančně úsporné a flexibilní elektromechanické technologie Push-To-Fit pro použití při lisování a spojování

Společnost Parker Hannifin, globální špička v oblasti pohybových a řídicích technologií, představila novou řadu inovativních řešení Push-To-Fit pro použití při lisování a spojování. Řešení Push-To-Fit kombinuje do jednoho energeticky i finančně úsporného modulu několik osvědčených spolehlivých výrobků společnosti včetně řídicí jednotky, servopohonu, motoru a elektrického tlačného pístu, které jsou propojeny softwarem. Modulární konstrukce určená pro všeobecné montážní úkony a spojovací aplikace v automobilových závodech umožňuje rychlé a snadné začlenění do procesů zákazníka.

Řešení Push-To-Fit je k dispozici se čtyřmi standardními přítlačnými silami 9,3 kN, 25,1 kN, 56 kN a 114 kN a má definovanou standardní délku posuvu od 100 do 600 mm, díky čemuž se uplatní v celé řadě aplikací. Opakovatelnost s přesností 0,03 mm zajišťuje přesné spojování a vysoké rychlosti posuvu až 450 mm/s představují excelentní výkon.

Jádro řešení tvoří procesní řídicí jednotka, která podporuje snadnou integraci do existujících sítí závodu a nabízí jednoduché a pohodlné nastavení parametrů, vizualizaci a obsluhu. Použité způsoby monitorování zaručují kontrolu jakosti v reálném čase. Procesní řídicí jednotka je plně kompatibilní a připravená na připojení k zařízením třetích stran přes duální sítě LAN a nabízí i možnost využití standardů Profinet, Ethernet IP a Modbus. V zájmu snazší integrace je k dispozici řada provozních doplňků, jako je vizualizace na webu, digitální vstupy/výstupy a různá komunikační rozhraní (např. OPC UA).

Řešení Push-To-Fit se standardně dodává s funkcí STO (Safe Torque Off), která dokáže bezpečně snížit krouticí moment na nulu. Bezpečnost lze ještě dále zvýšit použitím bezpečnostní jednotky PLC. Bezpečnostní jednotka PLC funguje jako hlavní jednotka využívající protokol FSoE (Fail Safe over EtherCAT) a pomocí sběrnice Fieldbus zajišťuje bezpečnou komunikaci mezi moduly bezpečnostních vstupů/výstupů a pohonem. Není nutné instalovat další kabeláž. První fáze rozpínání zahrnuje funkce bezpečného omezení rychlosti SLS (Safe Limited Speed) a bezpečného ovládání brzd / bezpečné zkoušky brzd SBC/SBT (Safe Brake Control / Safe Brake Test) pro vnitřní motorovou brzdu. Druhá fáze zahrnuje další vnější bezpečnostní brzdu s funkcí SBC/SBT až do dosažení úrovně výkonnosti PLe.


www.parker.com

Mohlo by se Vám líbit

KUKA udává trendy v robotické automatizaci, která mění budoucnost

Hannover Messe 2021, který probíhal online, patří minulosti. Jeho hlavní téma bylo věnováno budoucnosti automatizace. V množství firem prakticky z celého světa, které na něm prezentovaly své […]

175 milionu vyrobených vaček ve Šroubárně Kyjov!

Šroubárna Kyjov vyrábí vačky do motorů už deset let Vačky do motorů z české oceli směřují už deset let z jihomoravského Kyjova do světově proslulých automobilek. Většina […]

Společnost ENGEL opět roste

Krátce před začátkem sympózia live e-symposium 2021 zveřejnila pořádající společnost ENGEL optimistickou vyhlídku na současný obchodní rok. „Stav našich objednávek je na stejně vysoké úrovni […]