10. dubna 2018 00:07
Koyo Bearings Česká republika s. r. o. pokračuje v modernizaci strojového parku
Dalším z řady strojů, které prošly kompletní modernizací, je otvorová bruska L9 ALS. Kvůli zastaralému systému řízení přestala být spolehlivá a byla dále nevhodná pro moderní ložiskovou výrobu.
V rámci modernizace byla ponechána jen původní tzv. šase, tedy hrubá nosná konstrukce stroje. Na původní šasi dodavatel osadil novou elektroniku, hydrauliku, motory včetně kompletního krytování a nového laku.
Dalším přínosem je stabilnější proces broušení dle požadovaných tolerancí v nižším cyklovém čase.
Čas strávený na modernizaci externí firmou se pohybuje v rozmezí půl roku až rok, s ohledem na velikost zadání. Kompletní modernizace strojů a nákup nových bude pokračovat i v dalších měsících.
Společnost Koyo Bearings Česká Republika s. r. o. je jedním z výrobních závodů nadnárodní korporace JTEKT, která sídlí v Japonsku. Ta je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí.
Redakčně upraveno z www.koyobearings.cz
Mohlo by se Vám líbit
Český železniční průmysl realizuje v Polsku zakázky v řádu miliard Kč. K růstu výrazně přispěla účast na veletrhu TRAKO 2025
- Strojírenství
-
19. října 2025
O zakázkách v řádu miliard korun jednaly jednotlivé firmy českého železničního průmyslu na veletrhu kolejové techniky TAKO 2025, který proběhl v polském Gdaňsku od 23. […]
Profika: 4 kroky, jak ušetřit při provozu CNC stroje
- Obrábění
-
17. října 2025
Firma, která provozuje obráběcí techniku musí investovat nemalé prostředky nejen do jejího nákupu, ale i do provozu. Existují však opatření, která pomohou snížit náklady na […]
Retrofity Siemens otevírají starším strojům cestu do digitální budoucnosti
- Obrábění
-
17. října 2025
Retrofit s využitím řídicího systému Siemens Sinumerik ONE s nativním digitálním dvojčetem umožnil společnosti Škoda JS výrazně prodloužit životnost unikátní horizontální vyvrtávačky. Díky retrofitu zařízení splňuje […]