23. března 2024 10:29
Jak na kovové třísky a špony na strojích?
Součástí obrábění, tváření a svařování je tvorba kovových třísek, pilin, špon, otřepků, výpalků a dalšího drobného kovového odpadu. Při frézování, soustružení, vrtání a řezání tak vzniká problém, jak tento odpad efektivně sesbírat z těžko dostupných částí strojů a pracovních ploch.
Jednoduchým a účinným řešením je tyčový magnetický sběrač.
Pracuje na principu permanentního magnetu bez potřeby remagnetizace. Silný magnet zasunutý v nerezové trubici na sebe natáhne veškeré běžné železné a ocelové kovové předměty.
Ty pak postupným vysunutím magnetu z trubice jednoduše odpadnou do předem připravené sběrné nádoby. Nemusíte tak stroj zametat nebo ofukovat stlačeným vzduchem, či používat průmyslový vysavač. Velkou výhodou tyčového sběrače je možnost dostat se i na těžko dostupná místa, do úzkých štěrbin strojů. Magnet můžete klidně ponořit i do sběrných van s chladicími emulzemi (pily na kov) a řeznými oleji a sbírat jak kovové třísky na dně, tak i ty malé, plovoucí na povrchu. Magnet je vhodný třeba i na čištění děr při slepém vrtání. Magnetická síla také přitáhne drobné třísky z podlahových roštů okolo strojů, kam se smetákem nedostanete.
Specifikace:
Provedení: Lehká, nerezová trubice průměr 25 mm, celková délka 405 mm (s vysunutím magnetu 600 mm).
Záruka: 24 měsíců
Cena: 890,- Kč bez DPH
Mohlo by se Vám líbit
MSV 2025: Letos společně s veletrhem Transport a Logistika
- Strojírenství
-
18. září 2025
Od 7. do 10. října 2025 se Brno promění v centrum průmyslového dění. Letos se Mezinárodní strojírenský veletrh koná také společně s veletrhem Transport a Logistika, […]
TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli!
- Automatizace + Robotizace
-
17. září 2025
Dnes jsme s jobindustry a oneindustry vyrazili mezi odborníky z oblasti robotiky a automatizace na TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli. Více jak 20 robotů v akci! Přes 600 návštěvníků! […]
HENNLICH vyvinul systém pro dávkování tuku do ložiskových skříní železničních dvojkolí
- Automotive
-
16. září 2025
Některé výrobny a opravny železničních vagónů nebo železničních dvojkolí stále sází na ruční dávkování tuku do ložiskových skříní dvojkolí. Tento postup je však nepřesný, časově […]