20. prosince 2022 21:45
HIWIN rozšiřuje nabídku řešení pro robustnější aplikace s využitím osvědčeného odměřovacího systému HIWIN MAGIC-PGC
Inkrementální odměřování HIWIN integrované do lineárního vedení CG nově i pro velikosti 30, 35 a 45 mm

Společnost HIWIN s.r.o. rozšiřuje možnosti využití lineárního vedení s inkrementálním odměřováním i pro velikosti 30, 35 a 45 mm, které najdou využití při robustnějších aplikacích s vyšší zátěží.
Magnetické inkrementální odměřování HIWIN MAGIC-PGC se využívá pro zvýšení přesnosti nebo pro externí vyhodnocení aktuální polohy. Tento typ odměřování nabízí významnou výhodu, kdy odpadá nutnost vytvářet přesně obráběné plochy pro instalaci externího odměřování poloh. V případě inkrementálního odměřování HIWIN MAGIC-PGC se instalace odměřovacího pásku provádí přímo do kolejnice lineárního vedení. Pásek je tak chráněn před vibracemi a vnějšími vlivy. Odměřovací hlava (enkodér) je současně umístěná přímo na vozíku lineárního vedení. Díky bezproblémové instalaci odměřování představuje řada lineárního vedení CG nejjednodušší řešení pro měření vzdáleností i v případě delších polohovacích systémů a při vyšší zátěži.
HIWIN MAGIC-PGC je bezkontaktní měření s analogovým nebo digitálním výstupem integrované do lineárního vedení řady CG. Měření přináší výstupní signál v reálném čase a umožňuje digitální rozlišení až do 0,5 um. Snímací jednotky se stupněm krytí IP67 jsou odolné vůči prachu, vlhkosti, oleji a třískám.
„Dosud jsme měli toto odměřování pouze pro vedení HG nebo CG velikosti 20 a 25 mm. S aktuálním rozšířením velikostí jsme schopni nabídnout zákazníkovi i řešení pro robustnější aplikace s využitím osvědčeného odměřovacího systému,“ komentuje novinku Petr Severa, výrobní ředitel, polohovací systémy, HIWIN s.r.o.
Lineární vedení HIWIN řady CG s krycím páskem najde uplatnění v široké řadě aplikací, zejména tam, kde lze očekávat náročnější podmínky provozu a riziko znečištění, jako je zpracování dřeva, obrábění, broušení, frézování, dělení materiálu nebo celý segment automotive. Nemalou roli sehrává lineární vedení HIWIN CG v procesu automatizace a robotizace.

HIWIN (název vznikl složením z výrazů HI-tech a WINner – volně přeloženo vítěz v hi-tech technologiích) je dnes v mnoha zemích světa synonymem pro vysoce kvalitní komponenty lineární techniky. Reprezentantem značky HIWIN je i česká společnost HIWIN s.r.o., která je kapitálově spojena s evropskou centrálou v německém Offenburgu. Česká firma HIWIN s.r.o. je výhradním distributorem produktů HIWIN pro Českou republiku, Slovensko, Bulharsko, Chorvatsko, Srbsko, Černou Horu, Makedonii a Bosnu a Hercegovinu. Produkty HIWIN, vyráběné v několika závodech na Tchaj-wanu, v Japonsku, v USA, v Německu i v ČR, jsou dodávány přímo ze skladu v Brně a jsou určeny především pro manipulační a jednoúčelové stroje, CNC zařízení a obráběcí centra, strojní vybavení, těžké řezací stroje, brusky, pily, formovací stroje, automatizační zařízení, vysokorychlostní polohovací jednotky, lékařská zařízení, elektronický průmysl a polohovací zařízení. Přidanou hodnotou značky HIWIN je na celém světě kvalita produktů, rychlost dodávek, odborná pomoc a všestranná péče o zákazníka.
Mohlo by se Vám líbit
Tam, kde se přesnost snoubí se sílou: společnost Conrad od nynějška dodává časomíru a elektroniku pro Světový pohár BMW IBU v biatlonu
- Elektro
-
14. prosince 2025
Tam, kde se přesnost snoubí se sílou: společnost Conrad od nynějška dodává časomíru a elektroniku pro Světový pohár BMW IBU v biatlonu Popisek obrázku: Společnost Conrad […]
JC-Metal uvede na český a slovenský trh světovou novinku: svařovací stůl s chytrými nohami
- Strojírenství
-
14. prosince 2025
Rodinná firma JC-Metal přináší českým a slovenským zákazníkům inovaci v podobě polohovatelných nohou Smart Leg pro svařovací stoly Siegmund. Revoluční systém s automatickým vyrovnáváním, pamětí […]
AMPER 2026: Návrat velkých jmen na veletrh i novinky v doprovodném programu
- Elektro
-
14. prosince 2025
Veletrh AMPER vstupuje v roce 2026 do nové etapy. Ta přináší nejen výrazné programové novinky, ale znamená také příchod nových či návrat velkých značek, které […]
