29. srpna 2022 21:58
D-Seal: Prvek s těsnicím a tlumicím efektem zabraňuje poškození kavitací
Nový těsnicí prvek s inovativním profilem přispívá ke zvýšení výkonu a prodloužení životnosti motorů a pohonných jednotek nákladních vozidel.
Vibrace motoru mohou způsobit periodicky se opakující nedostatečný kontakt mezi zaoblenou těsnicí plochou O-kroužku a těsněnou plochou zástavby, čímž vzniká tzv. „čerpací“ efekt, kdy kapalina může prolínat kolem těsnicího prvku. Plyny, které tato prolínající kapalina obsahuje, se mohou při změně tlakových podmínek rychle rozpínat, což může způsobit tzv. kavitační erozi a následnou poruchu.
D-Seal je nový těsnicí prvek s funkcí těsnit a tlumit. Přednostně je určen pro utěsnění vložek válců motorů a je účinnější alternativou za doposud standardně používané O-kroužky. Nahrazením O-kroužku těsnicím prvkem D-Seal je možné zajistit těsný kontakt po celou dobu provozu, čímž nedochází k poškození kavitací a celková životnost motoru je vyšší.
Zjistěte více o tomto novém elastomerovém těsnicím prvku
Mohlo by se Vám líbit
MSV 2025: Letos společně s veletrhem Transport a Logistika
- Strojírenství
-
18. září 2025
Od 7. do 10. října 2025 se Brno promění v centrum průmyslového dění. Letos se Mezinárodní strojírenský veletrh koná také společně s veletrhem Transport a Logistika, […]
TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli!
- Automatizace + Robotizace
-
17. září 2025
Dnes jsme s jobindustry a oneindustry vyrazili mezi odborníky z oblasti robotiky a automatizace na TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli. Více jak 20 robotů v akci! Přes 600 návštěvníků! […]
HENNLICH vyvinul systém pro dávkování tuku do ložiskových skříní železničních dvojkolí
- Automotive
-
16. září 2025
Některé výrobny a opravny železničních vagónů nebo železničních dvojkolí stále sází na ruční dávkování tuku do ložiskových skříní dvojkolí. Tento postup je však nepřesný, časově […]