19. listopadu 2018 01:48
AC Steel a. s. – Záruka dlouhodobého partnerství
Jde o akciovou společnost, která se zařadila mezi přední české společnosti se specializací na prodej, skla dování a distribuci tyčové oceli a drátů.

Firma je leaderem na trhu v dodávkách automatových ocelí pro třískové obrábění, 11SMn30 a 11SMnPb30/37. Velký rozvoj společnost zaznamenala rovněž v dodávkách legovaných ocelí, zejména 16MnCrS5, 42CrMoS4, disponuje nejširším skladovým sortimentem v ČR k okamžitému dodání. V sortimentu jsou také nerezové tyčové oceli se zlepšenou obrobitelností.
V prvních letech se AC Steel, která má centrálu v Českém Těšíně, zabývala importem tažených ocelí ze západní Evropy do České republiky a vývozem kovaných tyčí do států evropské unie. Na základě vývoje situace na českém a slovenském trhu s ocelí se vedení společnosti rozhodlo vybudovat síť skladů, vlastní vozový park a zavedlo online informační systém. Docílilo tak toho, že zákazníkům mohl být poskytnut maximální servis v oboru prodeje, skladování a distribuce hutních materiálů.
„Naším zaměřením je distribuce tažených, loupaných, broušených a válcovaných tyčí, drátů, nerezové oceli a mosazi v široké škále rozměrů a jakostí,“ říká Juraj Nikel, obchodní ředitel společnosti AC Steel. „V centrále Český Těšín i na pobočkách v Napajedlích, Kladně a v Žilině organizujeme nezávisle na geografické poloze našich klientů kompletní dodávky hutních materiálů pro regiony České republiky, Slovenska, Polska, Německa a Skandinávie,“ doplňuje p. Nikel. Podle jeho slov jsou mezi zákazníky významné mezinárodní koncerny, např. Bosch Rextroth AG, společnosti působící v automobilovém průmyslu, střední a malé výrobní společnosti, a také živnostníci.
Protože společnost je držitelem certifikátu řízení jakosti ISO 9001 a ISO 14001, je zajištěno, že všechny požadavky klientů, od poptávky až po dodání, budou realizovány v souladu s kvalitativními normami. Díky rozsáhlému vozovému parku společnosti je více než 90 procent zakázek dodáno na místo vlastními vozy, přímý kontakt s řidiči a online informační systém pak umožňuje přesnou kontrolu průběhu přepravy. „Stávající kapacita našich skladů nám umožňuje okamžitě reagovat na požadavky a potřeby všech našich odběratelů. I přes možnost využívání moderních informačních technologií naši obchodníci ale upřednostňují osobní kontakt se zákazníky a poskytují jim poradenské služby přímo v místě sídla jejich společnosti,“ uzavírá Nikel.
V rámci plnohodnotného zákaznického servisu v oblasti dodávek, skladování, logistické podpory a technického poradenství na trhu hutních polotovarů pro strojírenství firma nabízí i možnosti dělení materiálů na vysoce výkonných pilách, dodatečné ultrazvukové zkoušky, chemický rozbor i mechanické zkoušky materiálů. V posledních letech společnost klade důraz také na rozvoj „servis centra“, tzn. dělení materiálů dle požadavku zákazníka (seriové i kusové řezání) na vysoce výkonných CNC pilách.
Mohlo by se Vám líbit
Elektrifikace posiluje napříč trhy i výrobou
- Automotive
-
11. prosince 2025
Mezi lednem a říjnem bylo v závodech tuzemských výrobců zkompletováno celkem 1 214 016 osobních automobilů, meziročně jen o 2 % méně než ve stejném […]
Ohlédnutí za 21. Mezinárodním odborným seminářem „PROGRESIVNÍ A NETRADIČNÍ TECHNOLOGIE POVRCHOVÝCH ÚPRAV“.
- Strojírenství
-
09. prosince 2025
Akce se konala 26. 11. a 27. 11. v OREA Congress Hotel Brno. Jedná se o setkání profesionálů z oboru povrchových úprav, kteří se každoročně schází, […]
Když je zaměstnanec v práci sám. Jak funguje digitalizace, která zachraňuje lidské životy.
- Práce
-
07. prosince 2025
Digitalizace bezpečnosti není o drahých senzorech ani o módních náramcích. Je o myšlení v souvislostech. O tom, aby člověk, který zůstane nejen v noci na […]
