Plasty

17. května 2019 08:05

Dodavatel automobilového průmyslu Teknia zjednodušuje díky zákaznickému portálu ENGEL nákup náhradních dílů

Tisícinásobné použití systému e-connect

foto: ENGEL

ENGEL slaví tisícího uživatele svého nového zákaznického portálu e-connect. V závodě Nivnice na jihovýchodě Česka vyrábí dodavatel automobilového průmyslu Teknia široké spektrum produktů od technických součástí po náročné vizuální komponenty. Systém e-connect podporuje servisní techniky a obsluhu strojů na místě při získávání strojních dokumentací a objednávání náhradních dílů u společnosti ENGEL.

Rozsáhlé možnosti strojní dokumentace a zjednodušený nákup náhradních dílů byly rozhodujícím impulzem k tomu, že jsme se zaregistrovali do systému e-connect,“ říká Antonín Janča, vedoucí údržby strojů společnosti Teknia Uhersky Brod při návštěvě v sídle společnosti ENGEL ve Schwertbergu. Že se tak stal tisícím uživatelem našeho nového portálu, se dozvěděl teprve krátce nato telefonicky. Při příležitosti tohoto zvláštního jubilea pozvala společnost ENGEL svého zákazníka do Rakouska. Jako dárek obdržel Antonín Janča poukázku na školení, kterou může použít buď v novém školicím centru ve Schwertbergu, nebo v pobočce ENGEL v Praze.

Pan Janča, který odpovídá za 23 vstřikovacích strojů různých typů, rychle rozpoznal velký potenciál efektivity, který mu e-connect nabízí. Nyní může kdykoli a z jakéhokoli místa získat přehled o strojním parku a podle potřeby se seznámit s celou servisní historií každého stroje.

Rychlejší identifikace náhradních dílů

Zákaznický portál navíc zrychluje komunikaci. Dotazy na podporu a servis lze podávat online, aby mohl servisní tým ENGEL začít s jejich zpracováním bez ztráty času.

Nákup náhradních dílů je se systémem e-connect výrazně jednodušší,“ vyzdvihuje Janča jednu z předností, kterou od začátku intenzivně využívá. „Pomocí uložených kusovníků můžeme náhradní díly identifikovat výrazně rychleji.

e-connect připravuje cestu pro smart factory

Tisící uživatel je pro nás důležitým milníkem, který jsme zaznamenali daleko dříve, než jsme očekávali,“ těší se Verena Paradeisová, produktová manažerka e‑connect společnosti ENGEL AUSTRIA. „Portál byl hned od začátku velmi dobře přijímán, protože zjednodušuje a zefektivňuje mnoho procesů každodenní práce.

Společnost ENGEL svůj zákaznický portál důkladně přepracovala, aby i v budoucnu optimálně plnil požadavky digitalizace. V systému e-connect jsou nyní integrovány četné servisní produkty z programu inject 4.0 společnosti ENGEL. Další nové požadavky budou doplňovány průběžně.


www.engelglobal.com

Mohlo by se Vám líbit

Pozoruhodný produkt pro rok 2024: ANeT-WebTime překonal hranice docházkových systémů

Redakce odborného portálu BusinessIT.cz každoročně vybírá ta nejlepší IT řešení k zařazení do přehledu Pozoruhodných produktů pro následující rok. V letošním roce do této galerie slávy […]

Panasonic vylepšil TOUGHBOOK 55, aby ještě lépe vyhovoval měnícím se nárokům na práci v terénu

TOUGHBOOK 55mk3 nastavuje standard v oblasti odolných mobilních počítačů pro jakékoli použití díky výrazně vylepšenému výpočetnímu výkonu „Raptor Lake“, modularitě a konektivitě. Společnost Panasonic Connect […]

Raise3D uvedla 3D tiskárnu DF2 pro profesionální resinový tisk

3D tiskárna představuje vstup Raise3D na trh 3D tisku z fotopolymerové pryskyřice a je dalším milníkem firmy v portfoliu profesionálních a průmyslových 3D tiskových řešení Společnost […]