Elektro

12. února 2024 17:59

Vzdáleně spravovaná služba optimalizuje složitá projekční prostředí

Cloudové řešení pro vzdálenou správu pomáhá partnerům spravovat a optimalizovat složitá prostředí s více projekcemi, jako jsou imerzivní prostředí.

Inzerce

Společnost Panasonic Connect Europe na veletrhu ISE 2024 v Barceloně představila svou cloudovou vzdáleně spravovanou službu (RMS), která je navržena tak, aby pomohla partnerům spravovat a optimalizovat komplexní prostředí s více projekcemi v rychle rostoucích oblastech, jako jsou imerzivní zážitky. Služba RMS, která je přizpůsobena IT manažerům v oblasti zábavy založené na poloze, produkce akcí, zábavně-vzdělávacích aktivit, školství a firem, pomáhá zajistit spolehlivost systému, dlouhou životnost zařízení a konzistenci obrazu pro podporu stabilního dlouhodobého provozu.

Služba RMS přináší zákazníkům centrální monitorovací centrum Panasonic prostřednictvím cloudové platformy pro vzdálenou údržbu, která umožňuje načítání dat v reálném čase z libovolného projektoru v síti. Umožňuje uživatelům vzdáleně monitorovat projektory, reagovat na výstrahy a varování, formulovat plány preventivní údržby a zajišťovat konzistenci obrazu prostřednictvím sady spravovaných služeb. Toto řešení je vybaveno nástroji pro podporu a prodloužení životnosti, zachování kvality obrazu a zefektivnění údržby a posouvá komplexní správu instalace více projektorů na novou úroveň.

Mezi funkce služby RMS patří:

Služba úpravy obrazu

U obrazů s prolnutím okrajů nebo skládaných obrazů mohou problémy s nesprávným zarovnáním způsobené vibracemi a dalšími faktory prostředí ovlivnit zážitek diváka. Je-li volitelná služba úpravy obrazu vybavena kompatibilním fotoaparátem, skenuje testovací obrazce a hledá abnormality podle plánu a automaticky provádí potřebné geometrické úpravy. Tento proces zefektivňuje kalibraci, snižuje počet popisků na místě a zajišťuje nejlepší zážitek ze sledování.

Monitorovací služba

Srdcem služby RMS je služba monitorování. Je přístupná prostřednictvím počítače nebo mobilního prohlížeče a nabízí kontrolu stavu systému a zařízení, nahrávání provozní historie a dat o chybách do cloudu a umožňuje službě RMS vytvářet profily zařízení pro analýzu a plánování údržby. RMS podporuje připojení zařízení přes LAN nebo mobilní sítě, což je ideální pro venkovní akce. Služba zahrnuje systém varování a upozornění na chyby monitorovaný centrálním monitorovacím centrem Panasonic Connect, který dává správcům stránek možnost telefonického hovoru zástupce společnosti Panasonic určenému kontaktu v případě problémů. Tím se minimalizují prostoje v terénu, zjednodušuje se řešení problémů a šetří se zdroje.

Služba údržby jasu

Na základě historie zařízení z platformy vzdálené údržby a skutečných hodnot jasu shromážděných senzory zabudovanými do kompatibilních projektorů navrhne služba údržby jasu plán, který vyváží jas obrazu a plánování údržby podle požadavků zákazníka. Sladěním načasování údržby jednotlivých projektorů navíc služba plánování údržby zkracuje prostoje a optimalizuje využití zdrojů.

„Vzhledem k tomu, že v Evropě roste poptávka po imerzivní zábavě a projekčním videomapingu v ekonomice založené na zážitcích, potřebují naši partneři a zákazníci nejnovější řešení vzdáleného monitorování, aby mohli efektivně spravovat své komplexní infrastruktury pro více projekcí,“ říká Hartmut Kulessa, evropský marketingový manažer pro vizuální systémová řešení ve společnosti Panasonic Connect Europe. „Řešení RMS společnosti Panasonic Connect poskytuje našim partnerům flexibilní a optimální podporu, osvobozuje je od omezení na pracovišti a dává jim jistotu, že mohou posouvat hranice zážitkové zábavy na trvalých i dočasných akcích.“

Další informace o službě vzdáleného monitorování Panasonic Connect naleznete na této adrese.

 


O skupině Panasonic

Skupina Panasonic, která je celosvětovým lídrem ve vývoji inovativních technologií a řešení pro široké využití v oblasti spotřební elektroniky, bydlení, automobilového a jiného průmyslu, komunikací a energetiky, přešla od 1. dubna 2022 na systém zastřešující společnosti, kde Panasonic Holdings Corporation slouží jako holdingová společnost, pod níž spadá osm dalších obchodních společností. Skupina založená v roce 1918 si klade za cíl zvyšování blaha jednotlivců i společnosti a svoji obchodní činnost řídí podle základních principů, na jejichž základě vytváří nové hodnoty a nabízí udržitelná řešení pro moderní svět Za účetní rok končící 31. března 2022 skupina vykázala konsolidované čisté výnosy ve výši 56,40 miliardy eur (7 388,8 miliardy jenů). Skupina Panasonic jako celek je oddána myšlence zvyšování blahobytu a poskytuje špičkové výrobky a služby, které vám pomohou žít kvalitnější život. Chcete-li se dozvědět více o skupině Panasonic, navštivte: https://holdings.panasonic/global/

O společnosti Panasonic Connect Europe

Společnost Panasonic Connect Europe zahájila činnost 1. října 2021 a vytvořila novou agilní organizaci zaměřenou firemní zákazníky. Společnost s více než 400 zaměstnanci se zaměřuje především na B2B řešení zvané „Gemba Process Innovation“, podporované širokou škálou obchodních produktů.

Panasonic Connect Europe má sídlo ve Wiesbadenu a skládá se z následujících obchodních divizí:

  • Divize Mobile Solutions Business pomáhá mobilním pracovníkům zvyšovat produktivitu díky řadě odolných notebooků Toughbook, firemních tabletů a handheldů.
  • Divize Media Entertainment Business zahrnuje vizuální systémy (Visual System Solutions), která nabízí řadu spolehlivých projektorů s vysokým jasem a kvalitních displejů; a vysílací a profesionální audiovizuální techniku (Broadcast & ProAV), která nabízí inteligentní řešení pro živou produkci z komplexního portfolia zahrnujícího PTZ a systémové kamery, videokamery, IT/IP platformu Kairos, přepínače a robotická řešení, která jsou široce využívána pro živé snímání událostí a sportu a televizní a xR studia.
  • Business and Industry Solutions poskytuje technologická řešení na míru zaměřená na maloobchod, logistiku a průmyslovou výrobu s využitím svého jedinečného přístupu Gemba Process Innovation. Jejím cílem je zvyšovat provozní efektivitu a zlepšovat zkušenosti zákazníků a pomáhat podnikům dosahovat co nejlepších výsledků každý den.
  • Panasonic Factory Solutions Europe pomáhá realizovat inteligentní továrny díky široké škále automatizovaných řešení, včetně řešení pro výrobu elektroniky, robotických a svařovacích systémů a inženýrství softwarových řešení.

Pro více informací navštivte: https://eu.connect.panasonic.com

Navštivte stránku Panasonic Connect Europe na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/panasonic-connect-europe

 

Mohlo by se Vám líbit

GUMEX nabízí svým zákazníkům pokročilé obrábění v 5 osách

Nový obráběcí stroj s pětiosým vřetenem a pilovým kotoučem zajišťuje vyšší přesnost a rychlost výroby Společnost GUMEX, přední tuzemský výrobce produktů z pryže a plastů, rozšiřuje […]

TOP 10 technologických trendů v obrábění a zpracování kovu 2024

Dalo by se říct: „obrábění je stále stejné“, jako třeba před padesáti lety. Základní formule je neměnná: stroj-nástroj-obrobek, zde se nic nemění. Trvalým trendem je […]

Hyundai Tucson překonal další milník: 2 000 000 aut z Nošovic

Výrobní závod Hyundai Motor Manufacturing Czech vyrobil od zahájení produkce v Nošovicích již dvoumiliontý vůz Tucson Dva z pěti Tucsonů prodaných v Evropě mají buď […]