Elektro

14. března 2017 16:41

SDP31: miniaturní senzor pro Vaše velké projekty

Digitální senzor pro měření rozdílu tlaků SDP31 firmy Sensirion je založen na nové generaci CMOSens® technologie.

Rozměry pouhých 8×5×5 mm otevírají nové možnosti pro použití v oblastech, které byly dosud nepřístupné kvůli velikosti senzoru. Senzor SDP31 je členem nové generace senzorů, stavící na úspěchu senzorů série SDP600.

 

Nejdůležitější vylepšení oproti sérii SDP600:

  1. Rozměry pouze 8×5×5mm, kompatibilita s procesem reflow pájení.
  2. Režim kontinuálního měření. V tomto režimu senzor měří nejvyšší možnou rychlostí (1000 měření za sekundu) a zapisuje naměřenou hodnotu do výstupního registru. I2C master může tuto hodnotu číst podle potřeby.
  3. Průměrování během kontinuálního módu (Average till Read). V tomto režimu jsou naměřené hodnoty zprůměrovány, dokud je I2C master nepřečte. Výhodou je zpřesnění měření, uživatel může číst naměřené hodnoty rychlostí, jakou potřebuje. Pro prvních 25 ms (25 měření) se vypočítává aritmetický průměr. Pro další měření je použit algoritmus exponenciálního vyhlazování.
  4. Integrovaná teplotní kompenzace pro měření rozdílu tlaků a měření hmotnostního průtoku. Stejný senzor je možné použít pro měření rozdílu tlaků i pro měření hmotnostního průtoku. V případě, že SDP31 měří hmotnostní průtok, je třeba zvolit si příslušnou teplotní kompenzaci.

Redakčně upraveno z www.soselectronic.cz

Mohlo by se Vám líbit

MSV 2025: Letos společně s veletrhem Transport a Logistika

Od 7. do 10. října 2025 se Brno promění v centrum průmyslového dění. Letos se Mezinárodní strojírenský veletrh  koná také společně s veletrhem Transport a Logistika, […]

TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli!

Dnes jsme s jobindustry a oneindustry vyrazili mezi odborníky z oblasti robotiky a automatizace na TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli. Více jak 20 robotů v akci! Přes 600 návštěvníků! […]

HENNLICH vyvinul systém pro dávkování tuku do ložiskových skříní železničních dvojkolí

Některé výrobny a opravny železničních vagónů nebo železničních dvojkolí stále sází na ruční dávkování tuku do ložiskových skříní dvojkolí. Tento postup je však nepřesný, časově […]