Elektro

13. dubna 2022 23:01

Panasonic s jasným zaměřením na průmysl

Panasonic (původně společnost Matsushita s centrem v Japonsku) byla hlavně v Evropě a Americe známá jako inovativní výrobce kvalitní spotřební elektroniky. Zaměření společnosti je však daleko širší a jednou z oblastí, kde vývoj produktů a řešení jde velmi rychle kupředu, je průmysl.

Pro zdůraznění a jasného vyhranění průmyslově orientovaných divizí společnost představuje nové logo Panasonic Industry, které bude zastřešovat veškerý vývoj a prodejní kanál na průmysl orientovaného portfolia od mikrospínačů, přes servomotory až po řídící systémy a roboty.

Ve své image kampani „IN“ se zaměří na hru s touto předložkou a pro začátek oslovuje své průmyslové zákazníky s citátem „Your Committed Enabler“. Na novém webovém portálu je k dispozici celé portfolio průmyslově orientovaných produktů a řešení.

https://industry.panasonic.eu/cs

 

Mohlo by se Vám líbit

Optimalizovaná využitelnost zařízení a o 25 % vyšší výkon tryskání

Nemusí to být vždycky nové – Modernizace tryskací zařízení Zabezpečení dodávek náhradních dílů a vyšší výkon tryskání byly rozhodujícími faktory, které vedly výrobce pilových pásů […]

Měřicí stroje a zařízení Mitutoyo zajišťující kvalitu výroby ve společnosti Purso-Tools

Výroba přesných součástí pro světové výrobce motorů Při výrobě náročných obrobků je velmi důležitá přesnost. Udržení přesnosti vyžaduje mít pokročilý systém kontroly kvality, vhodné vybavení […]

Profika: MSV ukázal sílící zájem o robotizaci

Letošní ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu podle společnosti Profika ukázal mimo jiné i stále důraznější zaměření firem na otázku automatizace. Ta podporuje zefektivnění výroby, zároveň umožňuje, […]