Elektro

13. dubna 2022 23:01

Panasonic s jasným zaměřením na průmysl

Panasonic (původně společnost Matsushita s centrem v Japonsku) byla hlavně v Evropě a Americe známá jako inovativní výrobce kvalitní spotřební elektroniky. Zaměření společnosti je však daleko širší a jednou z oblastí, kde vývoj produktů a řešení jde velmi rychle kupředu, je průmysl.

Pro zdůraznění a jasného vyhranění průmyslově orientovaných divizí společnost představuje nové logo Panasonic Industry, které bude zastřešovat veškerý vývoj a prodejní kanál na průmysl orientovaného portfolia od mikrospínačů, přes servomotory až po řídící systémy a roboty.

Ve své image kampani „IN“ se zaměří na hru s touto předložkou a pro začátek oslovuje své průmyslové zákazníky s citátem „Your Committed Enabler“. Na novém webovém portálu je k dispozici celé portfolio průmyslově orientovaných produktů a řešení.

https://industry.panasonic.eu/cs

 

Mohlo by se Vám líbit

Elektrifikace posiluje napříč trhy i výrobou

Mezi lednem a říjnem bylo v závodech tuzemských výrobců zkompletováno celkem 1 214 016 osobních automobilů, meziročně jen o 2 % méně než ve stejném […]

Ohlédnutí za 21. Mezinárodním odborným seminářem „PROGRESIVNÍ A NETRADIČNÍ TECHNOLOGIE POVRCHOVÝCH ÚPRAV“.

Akce se konala 26. 11. a  27. 11. v OREA Congress Hotel Brno. Jedná se o setkání profesionálů z oboru povrchových úprav, kteří se každoročně schází, […]

Když je zaměstnanec v práci sám. Jak funguje digitalizace, která zachraňuje lidské životy.

Digitalizace bezpečnosti není o drahých senzorech ani o módních náramcích. Je o myšlení v souvislostech. O tom, aby člověk, který zůstane nejen v noci na […]