Automotive

25. září 2017 10:52

Oliver Stefani novým šéfdesignerem ve ŠKODA AUTO

Oliver Stefani přebral od 1. září 2017 odpovědnost za oblast designu společnosti ŠKODA AUTO

Inzerce

Předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier říká: „Oliver Stefani disponuje velkým kreativním potenciálem. S ním zahájíme další fázi rozvoje.“
Christian Strube, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast technického vývoje, dodává: „Oliver Stefani se ke značce hodí.“
Oliver Stefani přebral 1. září odpovědnost za oblast designu ve společnosti ŠKODA AUTO. Třiapadesátiletý Stefani naposledy působil jako vedoucí designu exteriéru značky Volkswagen.
„Design značky ŠKODA se v uplynulých letech velmi dobře rozvíjel. Nedávno jsme nový výrazný designový jazyk přenesli také na naše modely SUV,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier. „S Oliverem Stefanim nyní zahajujeme další fázi rozvoje. Naše auta navrhne a povede do éry digitalizace a elektrifikace výroby vozů ještě emocionálněji. Oliver Stefani má velký kreativní potenciál. Těším se na spolupráci,“ zdůrazňuje Maier.
Také pro Christiana Strubeho, člena představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast technického vývoje, je Stefani ideálním člověkem: „Jsem přesvědčen, že Oliver Stefani bude dále důsledně rozvíjet nový designový jazyk značky ŠKODA a úspěšně ho pozvedne na další úroveň. Díky svým dovednostem zákazníky značky ŠKODA budoucími modely nadchne. Ke značce ŠKODA se hodí,“ dává Strube najevo své přesvědčení.
Oliver Stefani během své dosavadní kariéry nejednou projevil svůj um. V roce 2002 nastoupil do koncernu Volkswagen. Jeho rukopis nese celá řada sériových vozů značky Volkswagen uplynulých deseti let a mnoho automobilových konceptů. Rozhodující měrou se podílel na vývoji modelů up!, Polo, Jetta, Tiguan, současné generace modelu Golf a showcarů rodiny ID.
Nový šéfdesigner značky ŠKODA absolvoval studium designu v Braunschweigu a v kalifornské Pasadeně. Vedle toho pracoval tři roky v Design Center Europe ve španělském Sitgesu. Jeho dovednosti se ke značce ŠKODA, pro niž jsou typická četná „Simply Clever“ řešení a výrazný krystalický designový jazyk, dokonale hodí.

Redakčně zpracováno z www.skoda-auto.cz

Mohlo by se Vám líbit

CzechInvest začíná spolupracovat s padesátkou nových startupů v projektu Technologická inkubace

V rámci druhé výzvy projektu Technologická inkubace agentura CzechInvest podpoří 53 startupů částkou přes 135,5 milionu korun. Převládá oblast umělé inteligence a kreativní průmysly. „Každému […]

Technologie studené plazmy výrazně snižuje pachovou zátěž z gumárenské výroby

Společnost Continental Barum za poslední dvanáct let prováděla mnoho studií či testovala různé technologie vedoucí k snížení pachových emisí z výroby pneumatik. V loňském roce byla finalizován systém […]

Reportáž: GÜHRING INNOVATION DAYS 2024

Zvýšení efektivity obrábění je ve výrobních firmách trvalý proces. A je jedním z důvodů, proč firma GÜHRING – přední světový výrobce obráběcích nástrojů – pořádá pod […]