Automotive

11. května 2018 10:09

Nové těsnění uložení kol od SKF nabízí extrémní výkonnost

Nové těsnění uložení kol SKF Scotseal X-Treme pro nákladní vozy a přívěsy se vyznačuje mimořádnou spolehlivostí a funkčností i při vysokých teplotách. Je dodáváno s bezkonkurenční zárukou 5 let / 800 000 km pro nákladní vozy a 7 let pro přívěsy.

Provozovatelé nákladních vozů a přívěsů mohou přechodem na nový model těsnění uložení kol od SKF dramaticky snížit nebezpečí předčasných selhání uložení kol, která představují vysoké náklady spojené s neplánovanými prostoji a odtahy vozidel.

Scotseal X-Treme je nejnovějším přírůstkem v zavedené řadě těsnění uložení kol SKF pro hnací a řízené nápravy i nápravy přívěsů: Scotseal Classic, Scotseal Long Life, Scotseal Pro a Scotseal Plus XL. Tato těsnění nabízí servisním firmám a prvovýrobcům nákladních vozů a přívěsů spolehlivost a dlouhou životnost i v těch nejnáročnějších provozních podmínkách.

Těsnění Scotseal X-Treme prodlužuje úplnou tříletou záruku na díly a zpracování, se kterou je dodáván typ Scotseal Plus XL, na bezkonkurenčních 5 let pro nákladní vozy a 7 pro přívěsy. Tato záruka je poskytována v rámci záručních programů bezproblémového provozu SKF TFO5 a TFO7. SKF může tuto velkorysou záruku nabídnout díky novým konstrukčním prvkům, jako je optimalizovaná geometrie profilů primárních a axiálních břitů, nová geometrie kovového spojovacího kroužku a břit z inovované hydrogenované nitrilové pryže (HNBR), který dále zlepšuje funkčnost jedinečného „vlnového“ provedení břitu. Tyto nové prvky společně umožňují dosáhnout bezkonkurenčně nízkých teplot pod břitem, nižšího tření za provozu, zvýšené ochrany proti průniku nečistot a delší životnosti těsnění.

Výměna těsnění uložení kola a domazání náboje zabere kolem dvou hodin. To může mít za následek značné náklady spojené s prostojem vozidla. Těsnění Scotseal X-Treme může díky své nové konstrukci omezit neplánované odstávky o polovinu a minimalizovat závady uložení kol způsobené problémy s těsněním. Nové těsnění rovněž odolává vyšším teplotám způsobovaným brzdovými systémy, které odpovídají novým předpisům a požadavkům na kratší brzdné dráhy. Těsnění Scotseal X-Treme bude k dispozici od začátku roku 2018 pro většinu standardních typů náprav a v řadě rozměrů.

Redakčně zpracováno z www.skf.com

Mohlo by se Vám líbit

Kopřivnická Tatra získala dotaci na vývoj nákladního bateriového elektromobilu

Automobilka Tatra Trucks se v posledních letech vedle produkce standardních nákladních vozidel intenzivně věnuje i vývoji automobilů s alternativními typy pohonů. Nedávno se jí podařilo […]

Specializovanými diskusními fóry sází drupa 2024 na silná témata budoucnosti

Náhledy hluboko do budoucnosti oboru tisku a papíru, propojování technologických lídrů s nováčky a uživateli, cílené zaměření na přední trendy oboru: pětice specializovaných diskusních fór veletrhu drupa 2024 […]

HANNOVER MESSE 2024: „Tahoun začínajícího vzestupu“

Více než 130 000 návštěvníků ze 150 zemí, 4 000 vystavujících firem, 300 start-upů a přes 300 delegací z hospodářské politiky z celého světa. Veletrh […]