Automotive

11. května 2018 13:32

Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO

Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Inzerce

Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.

Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk

Mohlo by se Vám líbit

Každý den je jinak BAREVNÝ!

Chcete si pověsit na zeď něco barevného a užitečného? Připravili jsme pro Vás nový plakát se základními informacemi o barevném prostoru CIELab a výpočty ΔE […]

Nové elektrické polohovací zařízení HIWIN: Spolehlivý a přesný lineární pohyb

Jedinečné na trhu díky přídavnému podpůrnému vedení HIWIN, přední výrobce lineárního vedení, kuličkových šroubů a polohovacích zařízení, představil na letošním veletrhu Automatica 2025 v Mnichově […]

Od nápadu k realitě: simulační asistent pomáhá realizovat automatizační projekty

Vizualizace jako vodítko pro rozhodování – to je hlavní přínos nástroje Simulation Assistant od firmy KUKA. Tento inovativní softwarový nástroj poskytuje vývojářům cenný prostředek pro […]