Automotive

11. května 2018 13:32

Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO

Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.

Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk

Mohlo by se Vám líbit

Střízlivíme. Digitalizace je nástroj, problémy za nás nevyřeší

Za technologie utrácíme jako zběsilí. Divoká digitalizace nás dostala do stavu, kdy zavádíme jeden systém za druhým, ale vytěžit z nich dokážeme minimum. Trápí se […]

Vysokorychlostní kuličková ložiska se snadnou manipulací a velkou trvanlivostí od společnosti NSK

Tam, kde jsou vyžadovány velké provozní rychlosti, snadná manipulace a velká trvanlivost, mohou konstruktéři s výhodou využít nová čtyřbodová kuličková ložiska od společnosti NSK. Ložiska […]

Rösler Smart Solutions: Digitální sledování parametrů procesní vody

Lepší pochopení procesu zlepšuje výsledky povrchových úprav omíláním Z ekonomických a ekologických důvodů se stalo nezbytným čištění a recyklace procesní vody v aplikacích hromadných povrchových […]