11. května 2018 13:32
Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO
Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.
Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.
Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk
Mohlo by se Vám líbit
Střízlivíme. Digitalizace je nástroj, problémy za nás nevyřeší
- Digitalizace
-
26. ledna 2023
Za technologie utrácíme jako zběsilí. Divoká digitalizace nás dostala do stavu, kdy zavádíme jeden systém za druhým, ale vytěžit z nich dokážeme minimum. Trápí se […]
Vysokorychlostní kuličková ložiska se snadnou manipulací a velkou trvanlivostí od společnosti NSK
- Strojírenství
-
26. ledna 2023
Tam, kde jsou vyžadovány velké provozní rychlosti, snadná manipulace a velká trvanlivost, mohou konstruktéři s výhodou využít nová čtyřbodová kuličková ložiska od společnosti NSK. Ložiska […]
Rösler Smart Solutions: Digitální sledování parametrů procesní vody
- Strojírenství
-
24. ledna 2023
Lepší pochopení procesu zlepšuje výsledky povrchových úprav omíláním Z ekonomických a ekologických důvodů se stalo nezbytným čištění a recyklace procesní vody v aplikacích hromadných povrchových […]