Automotive

11. května 2018 13:32

Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO

Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.

Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk

Mohlo by se Vám líbit

Nový kompaktní a odolný PC Emerson, vytvořený pro propojení průmyslového Floor to Cloud

PACSystems IPC 2010, s předinstalovaným softwarem Movicon a platformou PACEdge IIoT platform, poskytuje vysoce výkonné výpočty pro aplikace vizualizace edge dat v průmyslovém prostředí Emerson: […]

Inteligentní šoupátko automaticky zajišťuje optimální otryskání a výrazně zlepšuje efektivitu nákladů

Rösler PowerLine – první regulace průtoku tryskacího média na bázi AI4 Díky jedinečnému šoupěti Rösler PowerLine se tryskání metacími koly výrazně zjednodušuje. Nově vyvinuté inteligentní […]

OSTROJ roste a přijme desítky nových lidí. Zájem je hlavně o svářeče a zámečníky

Rostoucí opavská strojírenská firma OSTROJ plánuje v letošním roce přijmout přibližně 80 nových pracovníků. Společnost hledá zejména zkušené kandidáty na svářečské a zámečnické pozice, kterým chce […]