Automotive

11. května 2018 13:32

Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO

Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.

Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk

Mohlo by se Vám líbit

Kontakt-Kontrakt: Vaše zkratka od KONTAKTU ke KONTRAKTU

Kontakt-Kontrakt je tradiční matchmakingová akce, která propojuje vystavovatele i návštěvníky s potenciálními obchodními partnery z Česka i zahraničí. Letos se bude v rámci MSV 2025 konat již pošestnácté a vy tak budete mít možnost […]

Snadná automatizace v malém prostoru: Nový kompaktní teleskopický výsuv

drylin NTM-45 kombinuje kolejnici drylin, krokový motor a ovládání pro snadnou automatizaci v omezeném prostoru Od servisní robotiky přes lékařskou techniku až po vybavení vozidel: […]

Nepřetržitý provoz bez nočních směn. Jak technologie mění strategii HR

Noční směny a přesčasy dlouhodobě patří mezi největší zátěžové faktory v pracovním životě. Z pohledu personalistů i firemních manažerů přinášejí nejen zvýšené náklady, ale také […]