Automotive

11. května 2018 13:32

Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO

Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.

Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk

Mohlo by se Vám líbit

Český železniční průmysl realizuje v Polsku zakázky v řádu miliard Kč. K růstu výrazně přispěla účast na veletrhu TRAKO 2025

O zakázkách v řádu miliard korun jednaly jednotlivé firmy českého železničního průmyslu na veletrhu kolejové techniky TAKO 2025, který proběhl v polském Gdaňsku od 23. […]

Profika: 4 kroky, jak ušetřit při provozu CNC stroje

Firma, která provozuje obráběcí techniku musí investovat nemalé prostředky nejen do jejího nákupu, ale i do provozu. Existují však opatření, která pomohou snížit náklady na […]

Retrofity Siemens otevírají starším strojům cestu do digitální budoucnosti

Retrofit s využitím řídicího systému Siemens Sinumerik ONE s nativním digitálním dvojčetem umožnil společnosti Škoda JS výrazně prodloužit životnost unikátní horizontální vyvrtávačky. Díky retrofitu zařízení splňuje […]