Automotive

13. března 2018 10:27

Koyo Bearings Česká republika s. r. o. pokračuje v modernizaci strojového parku

Dalším z řady strojů, které prošly kompletní modernizací, je otvorová bruska L9 ALS. Kvůli zastaralému systému řízení přestala být spolehlivá a byla dále nevhodná pro moderní ložiskovou výrobu.

Inzerce

V rámci modernizace byla ponechána jen původní tzv. šase, tedy hrubá nosná konstrukce stroje. Na původní šasi dodavatel osadil novou elektroniku, hydrauliku, motory včetně kompletního krytování a nového laku.
Dalším přínosem je stabilnější proces broušení dle požadovaných tolerancí v nižším cyklovém čase. Čas strávený na modernizaci externí firmou se pohybuje v rozmezí půl roku až rok, s ohledem na velikost zadání. Kompletní modernizace strojů a nákup nových bude pokračovat i v dalších měsících. Společnost Koyo Bearings Česká Republika s. r. o. je jedním z výrobních závodů nadnárodní korporace JTEKT, která sídlí v Japonsku. Ta je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí.

Redakčně zpracováno z www.koyobearings.cz

Mohlo by se Vám líbit

Rekordní výroba a stabilní růst: Český automobilový průmysl motorem ekonomiky i v dalších letech

Rekordní produkce, meziroční nárůst exportu o 3,1 % a celkové tržby dosahující téměř 1,6 bilionu korun – to jsou klíčové ukazatele, charakterizující vývoj roku 2024 […]

Zařízení Ixxat Mobilizer přinášejí zásadní změnu při testování i výrobě automobilů

Společnost HMS Networks představila pod svou produktovou značkou Ixxat nejmodernější komunikační brány řady Mobilizer pro automobilový průmysl. Komunikační brány Mobilizer jsou navrženy tak, aby splňovaly […]

Pracovní rizika pod kontrolou: co ovlivňuje zdraví zaměstnanců a jak tomu předcházet. Od roku 2025 platí nově povinnost bezpečnostních pracovních přestávek či lepšího osvětlení.

Bezpečné pracovní prostředí není pouze o splnění povinností vůči legislativě. Dlouhodobé vystavení škodlivým faktorům může mít negativní dopady na zdraví zaměstnanců i na jejich výkonnost, […]