Automotive

13. března 2018 10:27

Koyo Bearings Česká republika s. r. o. pokračuje v modernizaci strojového parku

Dalším z řady strojů, které prošly kompletní modernizací, je otvorová bruska L9 ALS. Kvůli zastaralému systému řízení přestala být spolehlivá a byla dále nevhodná pro moderní ložiskovou výrobu.

V rámci modernizace byla ponechána jen původní tzv. šase, tedy hrubá nosná konstrukce stroje. Na původní šasi dodavatel osadil novou elektroniku, hydrauliku, motory včetně kompletního krytování a nového laku.
Dalším přínosem je stabilnější proces broušení dle požadovaných tolerancí v nižším cyklovém čase. Čas strávený na modernizaci externí firmou se pohybuje v rozmezí půl roku až rok, s ohledem na velikost zadání. Kompletní modernizace strojů a nákup nových bude pokračovat i v dalších měsících. Společnost Koyo Bearings Česká Republika s. r. o. je jedním z výrobních závodů nadnárodní korporace JTEKT, která sídlí v Japonsku. Ta je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí.

Redakčně zpracováno z www.koyobearings.cz

Mohlo by se Vám líbit

Huisman Czech Republic posiluje výrobu ve Sviadnově. Novým výrobním ředitelem se stal Štefan Novák

Společnost Huisman Czech Republic, přední výrobce špičkových technologií pro offshore průmysl a energetiku, jmenovala nového výrobního ředitele. Funkci Fabrication & Assembly Manager zastává Štefan Novák, […]

Značku HIWIN lze vidět na všech oborových veletrzích a výstavách po celé Evropě. Brněnský strojírenský veletrh nebyl výjimkou

HIWIN na strojírenském veletrhu představil ucelenou nabídku lineární techniky a polohovacích systémů včetně novinky elektrických aktuátorů Společnost HIWIN ve své expozici na letošním Mezinárodním strojírenském […]

Bateriová úložiště získávají klíčovou roli v logistice, retailu a automotive

Zatímco dříve byla velká bateriová úložiště vnímána spíše jako doplněk k obnovitelným zdrojům, dnes se stávají samostatným strategickým prvkem energetického řízení v průmyslu a komerční […]