13. dubna 2022 23:01
Panasonic s jasným zaměřením na průmysl
Panasonic (původně společnost Matsushita s centrem v Japonsku) byla hlavně v Evropě a Americe známá jako inovativní výrobce kvalitní spotřební elektroniky. Zaměření společnosti je však daleko širší a jednou z oblastí, kde vývoj produktů a řešení jde velmi rychle kupředu, je průmysl.
Pro zdůraznění a jasného vyhranění průmyslově orientovaných divizí společnost představuje nové logo Panasonic Industry, které bude zastřešovat veškerý vývoj a prodejní kanál na průmysl orientovaného portfolia od mikrospínačů, přes servomotory až po řídící systémy a roboty.
Ve své image kampani „IN“ se zaměří na hru s touto předložkou a pro začátek oslovuje své průmyslové zákazníky s citátem „Your Committed Enabler“. Na novém webovém portálu je k dispozici celé portfolio průmyslově orientovaných produktů a řešení.
https://industry.panasonic.eu/cs
Mohlo by se Vám líbit
Přihlaste se do konce června a zajistěte si účast na veletrhu za nejvýhodnějších podmínek
- Elektro
-
24. června 2025
Od 17. do 19. 3. 2026 se na brněnském výstavišti koná další ročník veletrhu AMPER. Nově se na AMPER můžete přihlásit i elektronicky. Pokud to […]
Automatický důkaz o udržitelnosti
- Automotive
-
24. června 2025
Bosch Digital Fuel Twin dokumentuje používání obnovitelných syntetických paliv Digital Fuel Twin poskytuje digitální dokumentaci a důkazy o tom, že je vozový park provozován šetrně […]
Divize Parker Chomerics aktualizuje katalog materiálů produktů tepelného rozhraní o řešení pro chlazení elektroniky
- Elektro
-
22. června 2025
Divize Chomerics Division společnosti Parker Hannifin Corporation, mezinárodního lídra v oblasti technologií a systémů pro řízení pohybu, vydala aktualizovanou verzi katalogu materiálů produktů tepelného rozhraní (TIM). Nejnovější […]