Automotive

09. ledna 2021 00:03

Nový motor Parker GVM310 PMAC přináší vysoce výkonné řešení motoru a generátoru pro elektrická a hybridní silniční a terénní užitková vozidla

Řada Global Vehicle Motor nabízí řešení s vysokou hustotou výkonu a nenáročnou údržbou v souladu s nově vznikající legislativou

Obr. Nový vysoce výkonný motor s permanentními magnety Parker GVM310, navržený pro trakční a elektrohydraulická čerpadla, nabízí nejlepší řešení pro splnění požadavků na výkon vozidla.

Společnost Parker Hannifin, mezinárodní lídr v oblasti technologií a systémů pro řízení pohybu, oznámila nejnovější přírůstek do své řady Global Vehicle Motor (GVM) v podobě vysoce výkonných motorů na střídavý proud s permanentními magnety (PMAC). Motor GVM310 má 310mm rám a poskytuje trakční řešení pro silniční a terénní užitková elektrická vozidla (EV) a hybridní elektrická vozidla (HEV). Mezi ně patří stavební stroje, městské autobusy, vozidla z lehké konstrukce a materiálů a těžební vozidla.

Při použití ve spojení s hydraulickými čerpadly Parker může řada GVM také pomoci zákazníkům realizovat řešení elektrohydraulických čerpadel (EHP), která umožňují elektrifikaci dříve čistě hydraulických aplikací.

Využití řady GVM310 může přinést řadu výhod, včetně vysoké účinnosti / nižší spotřeby energie, což umožňuje dodržování přísné, nově vznikající energetické legislativy. Řada GVM snižuje uhlíkovou stopu, je mimořádně tichá a její vysoká spolehlivost vede ke snížení nákladů na údržbu a omezení prostojů pro obsluhu. K dispozici jsou varianty s hodnotami špičkového výkonu v rozsahu 147 kW až 409 kW. Všechny varianty dosahují vysoké hustoty výkonu, což znamená, že lze minimalizovat velikost a hmotnost celkových řešení a zákazníkům tak usnadnit návrh.

Motor GVM310 lze provozovat nejen jako vysoce výkonný motor, ale také jako generátor umožňující efektivní správu akumulátorů, delší pracovní cykly a úsporu energie až o 30 % ve srovnání s indukčními technologiemi. Dostupnost ve verzi s nízkým tokem pro vysokorychlostní aplikace nebo ve verzi derivátů s vysokým tokem pro aplikace s nízkou rychlostí zvyšuje univerzálnost.

Řada GVM zahrnuje širokou škálu technických vlastností, které zlepšují výkon a zvyšují spolehlivost. Patří mezi ně nová, tenčí konstrukce laminování za účelem snížení ztrát, patentovaný chladicí systém a čistý design bez oleje.

Model GVM310 s rámem o velikosti 310 mm doplňuje stávající jednotky o délce svazku 142 mm a 210 mm.

Další informace o řadě GVM společnosti Parker naleznete na adrese

https://ph.parker.com/gb/en/gvm-global-vehicle-motors-for-mobile-applications


www.parker.com

 

Mohlo by se Vám líbit

Příkladná spolupráce ENGEL x škola x zákazník

V polovině dubna navštívili vybraní žáci SOU Svitavy a firma PLASTEX s.r.o. výrobní závody firmy ENGEL v Kaplici, v rakouském Schwertbergu a St. Valentinu.   Jednalo se o […]

Hanwha představuje nový CNC dlouhotočný automat XD20/26III, vyznačuje se vysokou přesností

Na tuzemský trh přichází dlouhotočný automat XD20/26III jihokorejského výrobce Hanwha. Šestiosý CNC stroj švýcarského typu zvládne maximální obráběcí průměr 26 mm. Automat je vybavený nejnovějším […]

Inovativní podlahové desky Con-Pearl: Nová éra užitkových vozidel

Překližka je pro podlahy vozidel stále velmi používaný materiál, nicméně však již do jisté míry přežitý. Polypropylenové voštinové desky Con-Pearl, určené pro užitková vozidla, přicházejí […]