11. května 2018 13:32
Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO
Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.
Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.
Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk
Mohlo by se Vám líbit
Oneindustry Vás zve do expozice na WORLD OF MACHINING 2025 Co? Kde? Kdy? Jak? (vstupné, parkování, příjezd)
- Obrábění
-
04. září 2025
Co? Rádi bychom Vás touto cestou pozvali do naší expozice na druhý ročník výstavní akce kovoobráběcího světa s názvem WORLD OF MACHINING, neboli SVĚT OBRÁBĚNÍ. Filozofie […]
Siemens na MSV představí řešení a inovace pro vyšší produktivitu a konkurenceschopnost
- Strojírenství
-
04. září 2025
Expozice společnosti Siemens se na Mezinárodním strojírenském veletrhu 2025 zaměří na produkty, řešení a inovace, které průmyslovým firmám pomáhají dosáhnout vyšší produktivity a konkurenceschopnosti. Představí se […]
»měřitelný úspěch« od ZOLLER
- Obrábění
-
03. září 2025
ZOLLER »venturion« – modulární prémiová řada měřicích a seřizovacích přístrojů – úspěšný příběh trvající desítky let Osmdesátiletá historie společnosti ZOLLER se pyšní řadou inovací a […]