Automotive

11. května 2018 13:32

Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO

Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.

Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk

Mohlo by se Vám líbit

Oneindustry Vás zve do expozice na WORLD OF MACHINING 2025 Co? Kde? Kdy? Jak? (vstupné, parkování, příjezd)

Co? Rádi bychom Vás touto cestou pozvali do naší expozice na druhý ročník výstavní akce kovoobráběcího světa s názvem WORLD OF MACHINING, neboli SVĚT OBRÁBĚNÍ. Filozofie […]

Siemens na MSV představí řešení a inovace pro vyšší produktivitu a konkurenceschopnost

Expozice společnosti Siemens se na Mezinárodním strojírenském veletrhu 2025 zaměří na produkty, řešení a inovace, které průmyslovým firmám pomáhají dosáhnout vyšší produktivity a konkurenceschopnosti. Představí se […]

»měřitelný úspěch« od ZOLLER

ZOLLER »venturion« – modulární prémiová řada měřicích a seřizovacích přístrojů – úspěšný příběh trvající desítky let  Osmdesátiletá historie společnosti ZOLLER se pyšní řadou inovací a […]