Automotive

11. května 2018 13:32

Marc-Andreas Brinkmann se stal novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO

Marc-Andreas Brinkmann, 43 let, je novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.

Redakčně zpracováno z www.volkswagen.sk

Mohlo by se Vám líbit

DMG MORI a HAIMER posilují své globální strategické partnerství

Integrace vývoje konceptu HAIMER „Tool Room of the Future“ (Nástrojárna bu-doucnosti) do závodů DMG MORI, včetně plně automatizovaných řešení v Ize, a uzavření dohody o […]

Společnosti AM Solutions a LuxYours spojují své odborné znalosti v oblasti vyhlazování aditivně vyráběných polymerních dílů napařováním

Strategické partnerství za stejných podmínek Právě včas na veletrh Formnext 2025 oznamují AM Solutions – 3D post processing technology, specialista na následné zpracování aditivně vyráběných […]

UNIVERSALTURN 50: nový standard v oboru univerzálního soustružení

S novým vysoce výkonným soustruhem UNIVERSALTURN 50 představuje společnost EMCO první model perspektivní řady obráběcích strojů pro efektivní kompletní obrábění tyčových obrobků a obrobků upnutých […]