Automotive

13. března 2017 09:30

Inovace pokračují, do provozu byly uvedeny dvě nové linky Mitec

Ve zkušebním provozu společnosti Koyo Bearings Česká republika s. r. o. začaly vyrábět dvě nové speciální linky na výrobu ložisek s nízkým třením pro luxusní sportovní vozy. Nákup linek se stal investicí za čtyřicet milionů korun.

Společně s první Mitec linkou, která zmíněné díly vyrábí již od letošního března, se celková investice vyšplhala na šedesát milionů.

Ředitel závodu Petr Novák potvrdil, že nové plně automatické linky budou vyrábět dva typy vnějších kroužků pro zákazníka Mitec, který dodává součástky pro vozy značek Jaguar a Land Rover. Ve společnosti plánují, že na všech třech linkách, které v olomouckém závodě mají, v budoucnu každým rokem vyrobí 1,66 milionů požadovaných kusů. Dodal také, že stroje, ze kterých se linky skládají, vyráběly firmy v Japonsku, České republice a na Slovensku. Z Japonska přijeli i odborníci, kteří stroje úspěšně uvedli do provozu a testovali.

„Na linkách firma počítá s dvousměnným provozem, bude je obsluhovat šest lidí,“ objasnil Petr Novák a dodal, že do konce roku 2017 Koyo hodlá navýšit počet kmenových zaměstnanců závodu téměř na 500.

Redakčně zpracováno z www.koyobearings.cz

Mohlo by se Vám líbit

MSV 2025: Letos společně s veletrhem Transport a Logistika

Od 7. do 10. října 2025 se Brno promění v centrum průmyslového dění. Letos se Mezinárodní strojírenský veletrh  koná také společně s veletrhem Transport a Logistika, […]

TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli!

Dnes jsme s jobindustry a oneindustry vyrazili mezi odborníky z oblasti robotiky a automatizace na TECHNOLOGY DAYS firmy Stäubli. Více jak 20 robotů v akci! Přes 600 návštěvníků! […]

HENNLICH vyvinul systém pro dávkování tuku do ložiskových skříní železničních dvojkolí

Některé výrobny a opravny železničních vagónů nebo železničních dvojkolí stále sází na ruční dávkování tuku do ložiskových skříní dvojkolí. Tento postup je však nepřesný, časově […]